Sunday, July 15, 2007

A X-a fericire........

"Fericitzi cei care iarta pentru ca vor avea o viatza mai distractiva si vor fi iubitzi....cel putzin pe lumea asta......"
Acum ma cred si apostol dar trebuia chestia asta..........Iartatzi prietenii, dusmanii......Pana si pe manelaru care face mishto de tine in 43.....O sa ai o viatza mult mai linistita....Prieteni din belsug si o alta fatza pentru lumea asta care se grabeste sa te eticheteze.........Doar Fiintza suprema are voie sa judece.........Si sa pedepseasca........Eu mai fac misto de handicapatzi sau de retardatzi sii....Dupa mi se intampla ceva naspa.........O fi subconstientul meu.......O fi curva asta de soarta care ma urmareste.......Nush.....Dar am ajuns la concluzia ca nu e bine.......In schimb imi merge bine cand fac mishto de "arfisti" si de fitzosi....:P...=)).......Tot nenorocit raman dar un nenorocit de treaba......Nasol......Dorel in bucuresti 2-3 zile.....trebuie sa ma suportatzi doar pe moi.........A.....si inca ceva.....Kand lasatzi comenturi nu mai lasatzi anonimate.......vreau si eu sa stiu cine ma injura......K e mai fun asa........Nici o grija nu ma supar.......Atzi vazut....Iert......Dar doar de dragul contrazicerii asa........Aaa...voi nu stitzi....Hoby-u meu nr 1: Contrazisu..:D.....
Semnat: Grigorio...:P

1 comment:

Anonymous said...

Na ma ca m-am semnat :D...(dap lipsa de ocupatie ce sa ii faci lipsa d bani lene de munca...da stiu)si care fiintza suprema ba baiatule...si dece sa iert numai eu cand manelistu din 43 nu ma iarta?eu cu ce ma aleg din toata treaba manelistu se simte bine are c povesti la nepot si eu ce fac plec capu si ma fac ca nu aud?sa il iertzi u pe ala.. eu nu...