Thursday, July 26, 2007

Merge careva la munte prin august asa?


La Breaza adik........Ma duc sa dau testu final acolo la MApN care consta in niste probe fizice si un control psihologic foarte foarte amanuntzit......E trist ca trebuie sa renuntz la obiceiu meu de a fuma mult.....Sa vad daca la rezistentz pot sa scot 2000 de metrii in 7 minute.....La celelalte probe chiar am incredere in mine si cred ca o sa ma descurc.......Si la psihologic chiar nam nici un stres ca altzii........Doar stitzi ce bine mint eu..;).......Ce intrebari...:))....Obisnuiesti sa bei mult?.....Ai consumat vreodata droguri?.......Cea mai tare.......Mama ta e o femeie buna?.......Daca era cu raspuns liber le spuneam frate.......Nu m-am uitat niciodata la mama asa...:))).......Dar deabia astept.........Cazarma.......Instrucataj........Vis frate........Sincer mam saturat de cea ce se intampla in jurul meu..........Numar pe degetele de la o mana oamenii cu care mai prefer sa ies.......Numai superficialitate si prostie peste tot........Job-ul asta....Ca pana la urma job e........Cred ca poate sami arate si alta fatza a acestei vietzi.......O altfel de cultura.......Cultura nepopulara a Romaniei.......:)........Sincer stii ce urez ?.......Sa va ia pe totzi MApN-ul si sa va inroleze si sa facetzi 1 an de armata fiecare.........Ar arata altfel lumea asta.........Poate atuncea am fi oameni.........:...........PS: Poza este ca sa va amintitzi ca a fost odata......Iris:).....Si nu o sa ma schimb niciodata.........Poate doar de tzoale...:)

2 comments:

altcineva said...

noi stim ca A FOST odata iris...tu nu vrei sa intelegi...

Anonymous said...

i'm gonna kill somebody gagico....:P