Friday, July 13, 2007

Poze cu noi......




2 comments:

ruxandra said...

humble reply

*recunosc ca ce scriu eu n`ar interesa pe nimeni. acest adevar nu ma afecteaza.scriu pt mine ca terapie si`l las open to public ca sa rub in everyones faces cat de mult nu`mi pasa.sincera sa fiu,nici eu n`as vrea sa citesc o lunga lista de self-observation notes a altcuiva.dar pe a mea o citesc si recitesc cu mare interes :D.
*apreciez totusi reactia ta/voastra care nu pare deloc negativa (thats a first).blogul meu e ca serialul tanar si nelinistit, e atat de prost incat din cand in cand te mai blochezi pe el si esti incapabil sa schimbi programul...e mai mult mindblocking decat mindfucking.
*u guys take good care,keep the bloggin going,si in realitatea inconjuratoare lay low si amuzatziva (daca nu stitzi cum..la cerere pot scrie o lunga lista si despre asta).

BE FOR PEACE,or i will kill you.

Anonymous said...

laboratory mice...Narf!