Tuesday, July 24, 2007

Pentru Costin ..


Tot ce ai invatat acasa e prost
Mata si tactu aici n`au nici un rost
Un cap in gura e tot ce pot sa iti dau
Sangele tau ma face sa mai vreau
Ia uite`l pe asta isi bate joc de voi
Saispe flotari si zace in noroi
Din vina lui voi toti o sa platiti
Apa in WC`u vreau sa o incalziti
-Domnu plutonier, eu nu inteleg.
-Javra,nu vorbi neintrebat!
De acum incolo eu intreb
Voi taceti,ascultati,raspundeti si executati!
Daaa executatii,
Daaaaa executatii
Ce daca in fata mea te`ai prabusit
Ce daca sange scuipi sau esti slabit
Eu nu sunt doctor de familie
Eu doar produc soldati in serie
-Domnu plutonier, eu nu inteleg.
-Javra,nu vorbi neintrebat!
De acum incolo eu intreb
Voi taceti,ascultati,raspundeti si executati!
Daaaa executati(domnu plutonier eu nu inteleg) daaa executatii(domnu plutonier eu nu inteleg)


O sa te distrezi d minune shaule .. itzi urez distractzie placuta in mapn , sa t intorci barbat :)) .. shi dk e sa-tzi de-a shai pistol sa mi-l dai shi mie k am o lista neagra lunga , plina shi foarte urgent d indeplinit .
by THEO

1 comment:

Anonymous said...

ms ms...esti un dragutz ca todeauna:)