Wednesday, November 7, 2007

Pula mea.....


Cred ca stitzi totzi filmuletzul de la genialii cafe deko......Ala cu "pula mea ca semn de punctuatzie".Ei bine stateam si ma gandeam la recentele replici cu respectiva expresie auzite asa de la diversi:).Hai sa revizuim niste contexte in care chiar ar trebuii sa evitam preanecesara expresie fara de care nu am avea cum sa supravietzui:D.In primul si primul rand daca esti baiat si intentzionezi sa injuri un homosexual/poponar[cum vretzi sa le zicetzi] nu aduce vorba de pula ta:).Chiar vrei sa-i starnesti imaginatzia.Chiar ai vrea sa se gandeasca ala la ..... ta?Oricum poponarii nu e bine sai injuri cum injuri in mod normal oamenii normali.Mai bine bagai in pizda masii si atat ca la cata oroare de pizda au astia si mai ales a masii...:D.Asa....Cand te duci satzi rezolvi vreo nevoie fiziologica iarasi lasa "pula mea" in pace.Ma duc sa ma cac in pula mea suna atat de scarbos si de irelevant detzi vine satzi iei campii.Ma duc sa ma pis in pula mea este putzin cam abstract si imposibil.Urina iese de acolo.Cred ca are vreun intzeles filozofic dar prefer sa nul intzeleg:).Mai sunt intrebarile alea la care raspunsul vine din partea ta cu preamarita deschidere de fraza:"pula mea...".Intrebariile fiind:ceai mancat mah sau ceai facut aseara sau cu cine ai iesit mah......Deci.....Clar......Manuela all over:)).As putea sa continui la nesfasit dar mai am si alte trebi.Inchid cu concluzia ca nu prea e bine sa folosim expresia asta care la urechile noastre sia pierdut orice intzeles motamotdar la urechi mai elevate[adik nu de golani] suna ofensiv si fitzi si voi mai shivilizatzi si datzio'n pula mea de "pula mea":D.Sincer chiar ar trebui sa revizuim putzin romana asta care o vorbim zilnic.Al vostru obisnuit Costin.[Poza nu are nici o legatura cu articolul what so ever:))]

2 comments:

Anonymous said...

ascultati ba baieti povestea pulii.k o sa fiti mai lamuriti.poati sa faci si un cantecel cu pula.ar suna cam asa. puLama lamaaa riuu:))=)) sunt obsedaat?:D

Mystique said...

putin :)