Sunday, July 15, 2007

Hai sa va mint ..

Nemurirea shi femeia ideala n-o sa le gasim niciodata .. sau in cazul extrem sa le gasim .. deja o sa fie ale unui manelar imbracat in roz intr-o decapotabila trecand cu 200 km/h p langa noi . Asha , sa ne oprim putzin asupra elementului d femeie .. ma rog .. nu prea avem noi parte d femei .. avem parte fete , mai bine spus .. o fata .. un baiat .. o floare shi o musca urata in cautare d polen dulce shi aromat . Probabil multzi ar spune ce tampit sunt k vorbesc despre asha ceva , nu ma proshtiilor .. voi suntetzi nishte tantzi kre nu shtitzi ce vretzi , nu stitzi ce cauta-tzi .. consuma-tzi aeru' p degeaba p planeta asta .. va controleaza , va orgona o creatura hidoasa , slinoasa shi supraponderala care va ofera placeri carnale shi atentzia p care n-o putetzi capata in veci vecilor d la alte tipe care arata bine shi au shi creier . Degeaba sunt barbatzii la putere ..k dupa aceea vorba k in spatele oricarui barbat puternic sta o femeie .. concluzia ar fi k femeile sunt la putere . Shi d c sa nu fie asha cand sunt atatzia care sunt controlatzi , catzelushi care dau din coada shi se bucura . De ce o fata se supara shi nu spune de ce e suparata .. nimeni nu poate sa citeasca ganduriile shi sa-shi de-a seama motivu' stupid pt care s-a suparat .. da mai gresheshte omu' , asta e , nimeni nu-i perfect . Eu de ce imi bat capul sa vorbesc .. k sa ma uratzi toate apoi .. da probabil k asta fac .. macar p cele care va duce mintea probabil o sa realizatzi ce vreau eu sa transmit shi o sa imi explicatzi teoria suprema care eu aparent n-o cunosc sau n-o prea pricep .. fie .. nu am mare inspiratzie azi .. doua zile in Bucureshti shi apoi imi revin ideeile rautacioase shi criticiile cu care v-am obishnuit p aicea ..
by THEO

1 comment:

Anonymous said...

Ma din ce mintzi u acolo eu intzeleg urmatoarele(cu greu da intzeleg si eu cva) Tot noi (U... dap t includ si p tine) suntem niste fraieri pt ca ne controleaza femeile(fetele) si ele sunt cele destepte si descurcaretze pt ca ne controleaza. Si nu e nimik nou c ai scris u acolo regasesti si in versuri de manele asa ca nu deschizi nimanui mintea..Intrebarea e ... trebuie sa luam femeile astea k model si sa devenim si noi niste profitori?Si inca cva daca u numai d d-astea ai avut parte nu inseamna ca nu sunt si alte genuri de femei...nu le baga pe toate in aceeasi olitza...