Monday, July 23, 2007

Coca-Cola vs. Pepsi

Huaa .. ce tampenie pot sa abordez shi eu .. dar fie .. ideea e ks mare fun Coca-Cola [ mi-ash vinde mama pt o sticla d cola ] .. Dar tzaranoii d la Coca-Cola Romania nu prea se chinuie ei cu campaniile lor .. adik  aproape niciodata . In general  castiguriile astea mici te chinui shi te umileshti k sa le iei shi pan' la urma renuntzi shi nu t mai chinui pt o sticla d 0.5 d cola sau alt premiu d 1 dolar tras de par . A , fusei in Bucureshti saptamana asta .. shi p la 5 dimineatza cautam cu'n amic o sticla rece d Coca-Cola la 2 litrii .. shi am mers shi am mers .. deci in pana mea .. e capitala unui stat din UE shi nu gasesti o alimentara stupida p ditamai bulevardele .. intr-un final am gasit o penzinarie shi aveau doar un Pepsi light .. fie .. la setea noastra a mers . Am ajuns p la stadionu' lu' FC Natzional [ actual FC Progresu' ] , dupa ce fusem p langa Casa Poporului sa vedem ditamai cladirea care este , asha .. dau eu sa arunc sticla .. shi a .. sa ma uit sub capac .. ups .. am castigat un tricou cu Lampard .. sun eu la nr d tel d p eticheta .. dau eu nishte informatzii .. shi azi mi-a venit prin poshta un tricou Pepsi cu Lampard .. belea .. shi totushi .. tot fan Coca-Cola am ramas shi beau .. d c nu shtiu ..
by THEO

2 comments:

Anonymous said...

cola e mai bun.......cu toate ca cola zero sux rau de tot.......aia normala e meserie:)

altcineva said...

:) trebuie sa imi faci cadou tricoul...asta pt ca sunt un copil cuminte