Monday, August 10, 2009

De-ale vietii


Stateam azi, asa de dimineata dupa clasica tigare de good morning to myself, m-am holbam pe niste bloguri aleatorii. Am observat ca mai toti se lauda, ca ori ce viata buna au, ca ce fain a fost la mare la soare si fetite goale, ori cat de mult pot sa bea (chiar 2 litrii de vodka unii), sau tot soiul de chestii de genu. In general lauda de sine nu miroase bine. Vara nu e tocmai anotimpul meu favorit, disconfortul termic al caldurii exagerate imi provoaca in marea parte a timpului o lene crunta. M-am gandit eu ca nu ar strica sa ma laud si eu, daca toata lumea o face, what the hell, it's a free country, eu n-o sa va zic cat am agatat, sau cat am baut, pentru ca banuiesc ca toti facem lucrurile astea, nu mi se par motive prea mari de lauda doar daca ai vreo 15 ani si tocmai ce ai realizat ca exista o lume dincolo de usa de la intrare. Vara asta n-am facut mare branza, nu am fost in nici un trip, nu am pierdut noptiile mai de loc, ba chiar am avut si un job. Inceputul verii l-am petrecut invatand geografie pentru a da la Universitate in Bucuresti, am reusit sa iau 10 in admitere si sa intru fara mari probleme. Asa ca din toamna o sa bantui strazile capitalei zilnic, another town, another place.. tra la la..

No comments: