Monday, September 1, 2008

Iepuras ?!


Nu sunt eu mare impatimit (chiar deloc) al curselor de masini , dar am avut vaga curiozitate de a ma uita sa vad ce s-a intamplat la acel FIA GT Bucharest 2008 sau ceva in genu . In mintea mea o droaie de masini si curse in jurul casei cea mare a lui Nea Nicu , anume Casa Poporului , cea mai mare cladire din Europa cum auzisem odata . Pe langa problematicile intampinate de soferii din Bucuresti cu ocazia acestui eveniment , iar pe alta parte cei care au organizat acest eveniment au castigat o caruta de bani . Eu unul am remarcat o singura chestie din tot evenimentul acesta mult mediatizat si asteptat de sursele mass-media , anume respectiva poza . Oare chiar intereseaza pe cineva toate masiniile alea care s-au fugarit pe acolo sau doar tipele astea iepuras fac toata audienta ?

No comments: