Friday, August 1, 2008

Planuri anti plictiseala

In crunta plictiseala d vara in care am intrat , am zis eu in sinea mea acolo , hai sa mai am grija shi d blogu' asta saracutzu' d el . Asha k am inceput sa ma interesez d o veche problema kre ramasese nerezolvata d mult , anume reclama p blog .. shi la urma urmei incercarea d a avea un profit in urma acestui asha zis proiect inceput impreuna cu Costin in vremuri d mult apuse . Asha k am intrat frumos p AdSense shi mi-am batut putzin dovleacu' p acolo , intr-un final dupa lupte seculare c au durat zeci d ani am reushit sa-i descopar tainele mistere ale sale . Asha k dk da-tzi un click [ sau mai multe ] p una din reclamele din dreapta voastra ne bagatzi shi noua in buzunar nishte maruntzish [ thuamne , sun d parca ash fi un punker ] . In alte ordine d ideei nu ma desprind d tzigari shi cola in fiecare zi shi desigur pc-ul cel mult butonat . Acuma pt weekend am o oferta [ kre o v-oi onora ] d a ma prezenta apt pt o noapte in Vama Veche . Poate cu ocazia asta voi m-ai omora shi eu din plictiseala kre m-o cuprins d ceva vreme incoace . Apoi m-am mai gandit eu acolo k nu ar fi rau d loc sa mai fac shi nishte mishcare , asha k saptamana care vine am in planuri sa alerg intr-un fel sau altu' . Shi dk tot sunt la planuri pt viitoru' aproapiat sa mentzionez k imi v-oi deplasa curu' p la mijlocu' lu' august la tzara in Moldova , in decursu' acestei "expeditzii" nemaipomenite avand in calcul d a vizita 3 orashe [ Piatra Neamtz , Bacau shi Suceava ] .. doar eu shi gheozdanu' shi mers cu trenu' , oh yaa :> .

No comments: