Monday, August 11, 2008

Bla ..

Fui aseara in Costineshti , in White Horse , multa lume , dar cam labareala , muzik nu prea heavy shi cam multzi cocalari . Am inceput ziua ducandu-ma la agentzia CFR sa-mi iau bilet pt k plec vineri prin Moldova shi k shtiam k sunt cam pline trenurile in perioada asta shi sa-mi asigur in loc caldutz d p acuma . Apoi am dat d Bogdan , apoi am pierdut trenu d 7 d Mangalia k initzial vreiam in Vama Veche sa merem . In felu' asta ne-am dus in parc la gara sa pierdem 2 ore pan' la next trenu' . Stateam noi acolo shi fumam shi discutam filozofii d-ale vietzii cand aparut nishte cocalari tziganizatzi , dintre kre unu' mi-a grait shi m-a intrebat d c nu ma tund , eu i-am zis dar ce-tzi pasa , iar el mi-a zis cu o voce foate subtzire k d c vorbesc asha cu el .. ok am ramas :| .. astia chiar sunt sensibili shi eu k un porc nenorocit i-am raspuns p un ton urat baiatului shi s-a simtzit jignit .. thuamne .. mare tzie mai e gradina . Am urcat in tren , am ajuns in Costineshti , cocalarimea dupa lume dar shi multe fustitze scurte , picioare lungi shi decolteuri . Am prins cateva melodii dintr-un concert Compact care era p plaja , am stat prin WH , am baut shi fumat , ne-am invartit prin sat , p plaja shi am plecat . Plictiseala d p lume . A da shi sa nu uit poate ce-a mai importanta idee a acestui post , pt kre defapt am povestit intamplarea asta , ca sa serveasca k introducere pt aceasta idee . Nu t urca p tren fara bilet k itzi iei sigur amenda , mai ales p un rapid , k p personal mai merge sa dai spaga la nash . O introducere mare pt o concluzie extrem d mik . Biletu' nu l-am luat pt k era coada d p lume in gara la bilete shi venise trenu shi tot mai era coada , iara tanti nasha a fost d treaba shi ne-a taiat o singura amenda , adik ne-a ajuns la 21 d lei , ma rog .. pt un bilet care-n mod normal costa 2 lei . Asa k d notat , nu incerca sa fraiereshti CFR-ul intr-o dimineatza in care eshti obosit shi nici chef sa t cerci macar nu ai . Trenu' plin la refuz d turisti care pleaca d la mare . Deci auzisem azi o faza la fratemiu ceva in genu' "if it's tourist season , why can't we shoot them ?" .. chiar am senzatzia asta cand vad trenuri pline shi cand vad peste tot toata gloata stransa la mare shi ma gandesc k ei vin sa se dintreze la mare shi noi care stam la mare nu ne prea distram . Vreau sa schimb peisaju' , bn k urmeaza o perioada cand o sa colind destul d mult tzara .. ajungand prin Piatra Neamtz , Bacau , Suceava , Iashi [sper shi poate] d capu' meu , apoi Sighishoara shi Targu Muresh cu Anca . Dar momentan ma holbez k bou la monitor shi el la mine , somn nu am , chef nu am , dar am cola shi in schimb mi-ar prinde bn o tzigare , dar p kre nu o am .

No comments: