Sunday, April 13, 2008

Drum d vara

Sa incep acest post cu o idee k atunci cand ai ashteptari maretze d la o anume chestie [ indiferent d materia chestiei ] foarte probabil o sa fi dezamagit k nu a ieshit cum sperai , iar dk ai asteptari moderate shi nu extravagante .. la final vei avea satisfactzii k ai obtzinut c ai vrut . Eu in general .. sunt un tip relativ sictir d lumea asta shi in general nu ma ashtept la lucruri maretze .. ma ashtept la chestii normale . Nu pot spune ks un pesimist notoriu shi nik k nu's obtimist .. dar in general pot spune ks realist .. shi nu visez la cai verzi p peretzi . Ma gandesc k unii baietzashi asha zici smecheri sparg 5 milioane [ vechi ] p noapte in circoteci in kre duduie manelutza la maxim , doar pt simplu fapt k cred [ shi reushesc ] sa-shi impresioneze ipoteticii amici k au bani shi este el smecher shi bazat shi toate cele vorbe specifice rasei lor d genu' . Eu ma gandesc k cu acei 5 milioane [ ipotetici ] as sta vreo 8 zile prin tzara shi as merge cu trenu shi as vedea macar 5 orashe shi m-as distra shi m-as simtzii bn , ash vedea locuri noi , ash cunoashte oameni interesantzi , obiceiuri shi tot felu' d chestii interesante d genu' . Aicea intervine shi varianta in kre fiecare se distreaza cum poate shi cum crede k e bn .. poate depinde shi d gandire shi d educatzie shi d chefu' d moment . Sper k vara asta sa vad cateva orashe d p la noi kre nu le-am mai vazut , sa o iau cu rucsacu' in spinare , in tren shi la drum , sa mananc parizer in gari , sa umplu prin orashe , sa ma bucur d soiul asta d libertate , kre cel putzin mie imi da o satisfactzie extraordinara . Mai ales k o sa fie vara .. e cald , e frumos afara , ai rucsacu' ushor , t plimbi shi hoinareshti lejer .. shi faci p teenage dirtbag kre nu-i pasa d nimik shi e liber in ale lui ideei neintzelese d altzi d teapa lui . Mai ales noi ashtia [ amaratzi kre estem ] kre locuim in Constantza , this one horse town , kre e la fund d tzara , suntem kktzi romaniei , pt k constantzeni shi imediat dupa noi bucurestenii suntem cei mai kknari locuitori ai tzarii asteia , in marea noastra parte desigur , nu generalizez . Din C-tza k sa ajungi in a noastra vesele shi insorita faci 6 ore cu trenu shi vreo 4 cu mashina dk nu mori izbit intr-un tir ceva . Iar abia apoi din Bucureshti potzi merge in zone shi orashe kre merita vazate , cu'm ar fi Brashovu' k prima chestie la vreo 3-4 ore shi asha mai departe . Deci in vreo 10 ore din Constantza potzi ajunge undeva interesant shi asta e o chestie nasoala . K asha , unu' din Bv ar ajunge imediat in mai multe locuri decat un constantzean . Acuma k urmatoare chestie kre o s-o fac .. e o calatorie pan' la Bucureshti .. la un meci Steaua - Poli Timishoara , nu k ash fie eu mare stelist sau suporter d a lu' Poli , doar pt simplu fapt k merg cu'n foarte bun amic shi k vreiam d mult sa vad atmosfera d p ghencea .. shi in plus k am chef d o calatorie cu trenu' d vreo 12 ore dus/intors .. decvi se anuntza ceva fun . Se poate spune un soi d aventura tampita pt satisfacerea nevoie d deplasare shi d plimbat shi d vazut chestii noi .. foame d cunoastere [ oarecum ] . K tot imi expun cu ocazia postului asta ideeile umblaretze ale mele , sa spun k vara asta am in planuri sa vad Timishoara , sa mai vad shi cateva orashe din Moldova , un Iashi , un Suceava .. apoi Oradea kre am auzit k e foarte cosmopolita , Aradu' ar fi p lista , Piteshtiul d c nu shi desigur macar un concert din toate cele din vara asta . Deci d lipsa d planuri nu duc lipsa .. ramane shi sa incerc din toate rasputeriile shi sa-mi materializez aceste planuri [ macabre ] ale mele d a cutreiera tzara in lung shi lat shi d a ma simtzii bn cu persoane dragi in locuri faine . Aha k am d ashteptat vara , d facut rost d catziva banutzi shi gata .. fun fun joy joy . Ma gandesc .. km asta e varsta cand trebuie sa faci chestii d genu' .. sa faci tot ce-tzi doreshti , sa fi liber , sa faci tot c ai vrut vreodata , pt k ani trec shi ajungi sa regretzi k n-ai facut mare branza din adolescentza ta . E perioada din viatza cand potzi fi "nebun" [ la sensu figurativ ] , sa fi rebel , sa-tzi satisfaci ideeile kre itzi trec prin minte [ in limita decentzei shi tampeniei umane desigur ] . Km atata mai copilashii simpatici kre estetzi voi shi nu avezi alte chestii mai fun d facut shi-mi cititzi mie [ shi a lu' Costin desigur ] blogu' asta tampit , enervant shi kre nu va indeamna la lucruri creshtineshti .. bravo voua , avetzi vointza shi citici aberatziile mele puerile shi fantasmogorice cu zane , spiridushi , orci , pinguini , clauni , ornitoringi , bazdaganii shi toate cele animilutze kre traiesc in mintea mea colorata shi mult prea cofeinizata shi afumata .. kre ar lasa "doua puncte bara" shi un rinocer furios shi hipertensiv in calduri . Ok .. prea multe aberatzii pt o singura zi .. va ajunge .
THEO

No comments: