Saturday, April 26, 2008

Bloging din armata[II]


Dormitorul 6,patul 6,chesonul 6

Incerc sami fac freza in bocanci.Deabia iam facut.Dar care freza?Da iar fac planton.Astia de la infanterie ne cam trag pe pix.Pe pix ca asa e in armata acum cica,sa modernizat si nu mai admite limbaj reverentios.Nu mai admite o pula.Se injura si se face caprarie cu carul.Stau ca prostul cu ochii in 4 ca cica o sa am control.Nu stiu cum pic numai eu la planton cand este vorba de controale.Cineva acolo sus ma iubeste.Dar il anunt ca nici in cot nu ma doare.Am trecut deja prin prea multe ca sa ma mai sperie cine stie ce control sau ceva de genul.Flotarile si turele de platou sau de teren au devenit o obisnuinta.Sincer nici nu stiam ca pot alerga atat.In plus mai car si o ranita in spate si un puscoci la piept.Fratiorii de suferinta sunt de treaba, nam ce zice,colorati si de peste tot dar cum discutam odata in civilie cu Dorin,orice prost poate fi de treaba si aici sunt o gramada.Ma intreb cateodata ce caut eu aici dar imi aduc aminte de ambitia mea prosteasca de a face si chestia asta.
Mai am un hop:Babadagul sau cum ii spun baietii,Bagdadul.Oi rezista 10 zile in mijlocul padurii in conditii de campanie?Supravietuire?
Om traii si om vedea.Al vostru mariner,Costin.

No comments: