Tuesday, April 29, 2008

Din permisie...







Dupa atata greu si atata futai viatza e dulce.Savurez fiecare moment de civilie,de permisie.Miam dat seama ca ne batem prea mult capul cu termene precum greu si usor sau rau si bine etc.Daca o sa alegi calea mai usoara fii sigur ca o sa te plictisesti mai repede.Viatza ca sa fie frumoasa trebuie sa fie contrastata.Ca mama natura,odata epoca glaciara odata efect de sera.Fiecare are partile ei bune.Fiecare om are partile lui bune dar asta nu putem vedea in civilie,in mediul actual in care traim anume.Noi suntem invatzatzi sa ne uram si sa ne invidiem.Stitzi ceva pana la urma....Descurcativa singuri.O sa o iau si eu mai usor cu sfaturile si sa vedem ce se intampla.Ca am mai realizat si asta.Eu pentru mine scriu aici.Si atat.Daca scriam pentru voi si eram avid de cititori si chestii va ziceam cat de minunatzi si inteligenti si perfecti sunteti voi dracii mei cititori.Si eu nu mint.I can not tell a lie:).Asa ca Romania Trezestete!!!cu drag si simpatie,al vostru nelipsit monstru,Costin.

No comments: