Monday, November 12, 2007

Pt a avea ce povestii nepotzilor la batranetze ..

Incep acest post prin a zice k de vineri [9.11.07] dimineatza la 8 shi pan' luni [12.11.07] p la 2 noaptea nu am dormit decat vreo 5 ore adunate prin trenuri , adik aproape 66 d ore fara somn . In acest interval am plecat din C-tza , am ajuns prin Bucureshti , unde doar am trecut prin tranzit , cu metrou' din Obor in Basarab . Apoi in Brashov unde am baut 2 beri brune in Britania shi am mai vazut odata Biseica Neagra , Piatza Sfatului , Strada Sforii .. shi d data asta vazui shi-un rauletz mijto shi nishte turnuri p partea cealalta a Pietzii Sfatului . Apoi tzinand traditzia , ultimu' personal din drumu' dus spre Sibiu . Am ajuns acolo p la 6 dimineatza p un frig al dracului , ne-am intalnit in Piatza Mare cu o parte a adunaturii d oameni kre treb sa fim in final . Am plecat sa cautam cazare , am umblat k prostii in lung shi-n lat , peste tot ocupat shi rezervat . Am renuntzat shi ne-am postat intr-un bar care era dedicat fotbalului shi aveau vin fiert shi mai baga shi rock , mi-am lasat acolo fularu' cu Faru' sa fie arborat p perete langa celelalte fulare cu echipe d fotbal . Am mai avut o ultima incercare d a cauta cazare , am dat peste o unguroaica imbracata gotic shi aratand freaky , care statea intr-o casa veche shi foarte ciudata in spatele Catredalei aleia mare d p acolo d langa Piatza Mare shi care ne-a zis "nu shtiu romaneshte .. do you know english , maghiarosh , deutschland !!?? .. i-am zis eu p engleza k vrem cazare , a zis ea acolo 2 locatzii [ care s-au dovedit ocupate shi rezervate shi alea ] , iar dk nu gasim cazare pan' la 11 noaptea putem dormii la ea .. how cool is that ? . Ne-am mai invartit noi p acolo , timp intre care am halit nishte mancare d calitate cu Anto shi Gonzo la un restaurat fain d prin centru' p acolo . Am urcat d 3 ori in turnu' ala cu 1 ron intrarea d nu-mi mai trebuie , ne-am mai invartit in sus shi-n jos shi lateral shi toate directziile posibile shi am mai indurat frigu' naibii . Apoi am luat bautura shi ne-am postat in fatza scenei ashteptandu-i p nenea aia d la Scorpions . P la ora d incepere a concertului era extra full Piatza Mare a Sibiului , cred k 30 d mii d oameni p putzin . Au cantat Compact in deschidere , apoi m-am dus cu Alex sa facem shi noi nishte nevoi fiziologice care rezulta dupa multa bere shi vin shi d toate baute . Am traversat d 2 ori o masa d oameni inghesuitzi , am sarit peste garduri ale jandarmeriei , ne-am strecurat , ne-am chinuit shi intr-un final am ajuns la loc la restu' grupuletzului . Au cantat Scorpions , nebunie d nebunie , show peste show , oamenii ashtia shtiu sa faca amosfera , am dat din dovleac p acolo , iuresh , veselie shi galagie , foarte frumos , s-a meritat din plin sa merg atata drum sa-i vad live in concert . S-a terminat p la 23 shi 15 , shiroaie d oameni shi mashini p strazi , ne-am luat d mancare shi iara bautura , ne-am dus la gara k aveam tren in juma d ora . Ne-am urcat in tren , eram cu totzi 11 persoane in grupuletz , trenu' era full , k shi gara d altfel , am stat inghesuitzi shi amaratzi shi intr-o caldura d sa mori . Apoi ne-am gandit k decat sa merem pan' Bucureshti in halu' asta , mai bn sa luam altceva din Brashov . Am sunat eu , am aflat cum sta treaba , i-am dat bani la nash shi am coborat in Brasov , unde ne-am mai achizitzionat de-ale gurii shi ne-am urcat din nou in alt tren . Pe la Predeal am fost trezit din somn d un bulgare in moaca d la astia , era zapada d p lume p acolo k shi p la Sinaia shi Azuga d altfel . Am ajuns in Bucureshti , am ieshit din tren dupa vreo 10 minute dupa ce a ajuns trenu' in gara , pan' ne-am trezit totzi , iara frigu' naibii , am stat p acolo la un suc/cafea , ne-am urcat iara intr-un rapid inpre Constantza .. apropo , drumu' back am tzinut-o numai in rapide shi accelerate shi am facut cheta shi am dat bani la nash , chiar se merita faza asta dk istem multzi in gashca . Partea buna k fatza d alte calatorii m-am intors cu bani , tzigari , suc , baututa , mancare shi repede inapoi acasa , un plus la experientza in materie . Am ajuns acasa am mai mancat , apoi am plecat la o bere cu Costin in Taclale , ne-am mai invartit , am mai mancat un kebab , apoi am ajuns acasa iara am mai stat p net , mi-am mai recuperat din viatza virtuala pierduta zilele astea prin tzara shi intr-un final m-am culcat . Concluzia , viatza treb traita , chiar dk mori d frig , fara somn shi fara mancare shi alte chestii care itzi mananca din sanatate , dar in final se merita , garantat se merita , e o senzatzie super tare cand itzi duci toata rezistentza shi toata vointza la extrem pt un scop in care crezi shi care vrei sa-l realizezi . Sunt atatea locuri shi chestii d vazut shi d vizitat in tzara asta shi d c nu shi-n lumea asta .. eu am d gand sa ma tzin d traditzia inceputa anu' asta serios shi sa calatoresc cat mai mult , cat mai des shi cat mai departe . La urma urmei faci nishte chestii interesante shi ai ce povestii la batranetze nepotziilor .