Thursday, November 29, 2007

Hello again....

Ma scuzatzi ca am postat vrajeala aia prima data dar chiar nu puteam sa ma abtzin.Nam mai postat demult pt ca timpul devine valoros atunci cand te interesezi sa nul mai pierzi fara folos si pur si simplu nam mai avut si pentru tampeniile astea gen blog si discutzii interminabile pe mess.Si viatza mea e mai frumoasa sa va zic sincer:).Am avut munca multa,a venit si sormea din buc si am iesit si cu ea,miam faut prieteni noi,multzi,coloratzi:D si veseli.Mam saturat sa fiu catalogat ca rocker sau taietor de frunze la caini sau alte chestii.Acum am si bani da nu prea am timp sai cheltui.Am primit o invitatzie la teatru si as fi mers da maine avem nush ce bal de filmat pe la melody....Oricum in momentul asta sunt nervos ca am 2 "coorganizatori" care mau ajutat enorm pana acum lasanduma sa fac eu tot pana acum in legatura cu revelionu asta.Bag pula cred ca pentru ca eu am unde sa merg din atatzia prieteni so gasi unu mai prost care sa ma invite si pe mine la revelion .Si oricum exista si posibilitatea sa am filmari peatunci:P.Sunt atat de sictirit nu de viatza si de locuri ci de oameni si ideile lor retardate.Oricum eu va zic de revelionu asta:LA EFORIE NORD IN CLUB 333.AVEM 10 CAMERE SUS LA HOTEL.MENIU SI BAUTURA ASIGURAT DE EI.1MILION PATRU SUTE.E LUX E MISHTO.40 DE PERSOANE TREBUIE SA FIM.DACA SUNTEM MAI MULTZI IESE MAI IEFTIN.Va saluta cu respect si multa stima de la bunicu din gradina Costin.

2 comments:

altcineva said...

fac si eu parte din prietenii noi si colorati?

Anonymous said...

Nush....U deja faci parte din prietenii buni...;)