Thursday, November 22, 2007

Ce sa facem ?

Intr-o perioada in care nu prea am ce face .. shi stau mai mult p net shi caut absolutu' infinit shi nu-l gasesc . Chiar azi mi-am pus intrebarea "Ce sa facem?" .. shi nu mi-a venit nimica in minte .. apare o chestie mare shi neagra care nu exprima nimica shi nu imi indica absolut nimica , e o perioada seaca a anului shi cred k asta e cea mai buna scuza . Stau shi stau shi imi dau seama k ce scriu aicea e km aberant pt k nu pot scrie din moment ce nu fac nimica fun in viatza d zi cu zi .. adik fac doar chestii normale care le fac d cand lumea shi pamantu' .. net , acasa , Tcl , Vama , Nord , sau orice alta bodega d genu' , prin orash , cola , cafea , tzigari .. shi poate k pt unii sunt mult prea fun chestiile astea , dar dupa cum am mai spus eu caut mult mai mult decat acest simplu banal cotidian d zi cu zi . Caut raspunsu' la intrebarea "Ce sa facem?" shi ii gasesc cat mai putzine raspunsuri shi cat mai simple shi cat mai banale pt k incet incet se uzeaza toate posibilitatziile , vreau ceva nou .. ashtept sugestii ?! Am gasit intamplator nishte raspunsuri la unele vechi intrebari [ subiecte ] dezbatute d mine p blog cum ar fi "scopul in viatza" shi "viatza virtuala" . Nu shtiu cat d relevante sunt raspunsuriile , luand in calcul k este un sondaj realizat la americani [ nu cel mai deshtept popor din lume ] , dar sunt cat d cat interesante opiniile oameniilor , oarecum .. enjoy .





THEO

1 comment:

altcineva said...

mergi la sala, umple-te de muschi, cumparat-i o masina and "fuck ho chiks". ma oftic ca nu mai gasesc filmuletzul pe youtube...era simpatic foc :))