Sunday, April 19, 2009

Romania Trip 2009


Tripul mult asteptat in sfarsit l-am realizat. Am plecat cu dimineata in cap inspre Bucuresti, m-am dus la fratemiu la facultate, apoi am mers la apartamentul lui din Piata Muncii, am colindat putin capitala, am mers in Ghencea sa vedem meciul Stelei cu Farul. A doua zi am colindat tot Bucurestiul cu metroul si mult la picior, de inca ma mai dor picioarele si acum, am fost prin BSC, prin Cismigiu, Herastrau si cred ca aproape peste tot, apoi seara prin Iron City si Jack. Duminica pe dupa amiaza am plecat inspre Brasov, ajunsi acolo am mers in Piata Sfatului, apoi pe Cetate si mai avand decat cateva ore pana la urmatorul trenul, am stat la o bere in Britania, apoi am mers in For Sale, probabil cel mai fain bar pe care l-am vazut pana acum vreodata. La vreo 12 noaptea am luat trenul spre urmatoarea locatie. Dis de dimineata am ajuns in Targu Mures, frumos orasul, curat, cetatea lui Bathory e impunatoare si inauntru e o adevarata relaxare, dar orasul e plina de unguri, daca intrebi ceva pe strada in romana, se uita la tine urat, nu iti zic nimic, apoi pleaca. Acum inteleg de ce unii oameni urasc ungurii, daca va duceti-va in Targu Mures o sa vedeti ca e ca un oras unguresc in mijlocul Romaniei. Am luat din nou trenul catre Alba Iulia, unde inafara de centru si un pietonal si Cetatea nu prea e nimica. Ce-i drept, Cetatea e frumoasa si mareata si inauntrul ei tot felul de cladiri dragute. Am dat peste o gasca de oameni de treaba, care stateau pe o banca in Cetate si apoi am stat la sticle de beri, tigari, seminte si vorba cu ei cateva ore pana la tren. Ajunsi la gara a inceput sa ploua, dar trenul a ajuns la timp si in vreo 6 ore ajungeam in Timisoara. La vreo 5 dimineata ne-am trezit in Timisoara, am colindat noi pe acolo, dar somnul era prea mare si ne-am luat o cazare la Hotel Nord. Ne-am trezit pe la vreo 1-2 ziua si am inceput sa o luam la pas prin Timisoara, am vazut Cadredala, pietonalul, Piata Operei si Piata Unirii, unde fratemiu si-a luat o amenda pentru ca a aruncat un chistoc de tigare pe jos (da, nu vezi asa ceva in Constanta sau in Bucuresti). Apoi pe seara am fost in cateva localuri, unul din Complexul studentesc, Old Boys, Taine, unde am ramas cu o constanteaco-timisoreaca foarte faina, am continuat de baut si am ajuns pe la vreo 6 inapoi la hotel. Am dormit si eu 3 ore pana la 9, ca sa nu ratez pranzul, am facut un dus, ne-am luat gheozdanele si am mers din nou la pas prin Timisoara, am mers cu tranvaiul pana la stadion, nu puteam sa ratam stadionul lui Poli. Am mai petrecut cateva ore prin centrul si la 8 saeara ma luat trenul de Bucuresti. Am ajuns de dimineata in capitala, am mers la apartamentul lui fratemiu si am dormit ca porcii. Ne-am mai invartit cateva ore pana pe seara, am facut ceva de mancare. De dimineata eu am plecat si in loc sa iau trenul care era plin, am mers cu autocarul fiind sponsorizat, ca numai aveam bani decat de tren. A fost pe departe cel mai fain trip realizat ever, am vazut multe chestii faine, multi oameni, multe obiective, multe orase, multe baruri si fu fain. Am ajuns acasa si am realizat inca o data faptul ca Constanta e un oras naspa, abosit si lipsit de orice farmec.

1 comment:

Anonymous said...

Hey, fain numele blogului...ma cam reprezinta ;)) Am citit ca ai fost prin Jack de curand; din pacate s-a inchis :( Cred ca a fost cea mai trista zi, dupa cea in care mi-am dat seama ca nu am bani sa merg sa-i vad pe Stratovarius la BestFest :(( Hmmm, cred ca am sa-mi mai arunc ochii pe-aici, scrii foarte fain ;)