Friday, April 3, 2009

Casuta pentru soarece

Ieri, neavand ce face si inspirat de un amic care si-a construit un acvariu pentru pesti, m-am decis sa-i fac soarecelui o noua casa. Si nu orice casa ci una foarte incapatoare. Am vrut sa cheltui cat mai putini bani posibili, asa ca am improvizat. Am inceput cu podeaua dintr-o placa de lemn de 50 pe 41 cm, apoi peretii din bucati de placaj tabitate in interior cu carton gros, cusca avand o inaltime de 28 cm. M-am folosit de cuie subtiri, aracet, super-glue si banda adeziva. Dupa ce am terminat casuta am pus talajul inauntru, cele doua cutiute de mancare, dar parca era cam gol inauntru. Asa ca am improvizat doua ascunzatori pentru soricel, una dintr-un tub de hartie igienica si al doilea un suport rotund din metal, ambele tapetate in exterior cu ata maronie pentru a da un aspect mai natural. Am tot cautat prin pet shopuri dispozitiv din ala pentru a bea apa, dar nu am gasit ceva care sa-mi convina, asa ca am facut eu unul. Dintr-o siringa cu varful taiat si gaura ramasa putin marita prinsa de un suport de lemn al unei clepsidre mai vechi si tapetat cu ata maronie, astfel realizand un dispozitiv de a bea apa, care vad ca chiar merge si ii place animalutului. I-am mai pus un clopotel cu care se mai joaca din cand in cand si o cutiuta din lemn. Si astfel hamsterul pitic siberian Timmy (sau Pispirel) are acum o noua mare casa.

No comments: