Monday, January 28, 2008

Sensu' giratoriu

In ultima vreme chiar nu am mai scris nimik fain [ cum spunea cineva , are dreptate ] .. nu e sesiunea d vina , cred k d vina e nepasarea [ vorbesc din punctu' meu d vedere ] pt k in ultima perioada am ajuns sa nu-mi mai pese . Nu mai ma agit k ala sau aia fac p proshtii shi sa-i critic shi sa analizez situatzia , pt k nu-i mai vad sensu' . D c sa nu las fiecare fraier sa-shi traiasca viatza asha cum crede el k e bine shi sa se fugareasca p o pajishte verde , cantand shi tzopaind liber , k apoi sa-i dai un "head shoot" [ nu joc CS ] cu o luneta shi sa-i imprashtii creierii p iarba cea proaspata shi verde . Am citit ieri prin Pro Sport o replica care mi-a placut " In fiecare zi p strada e un fraier . Important e sa-l gasesti . " , morala la acesta chestie , depinde d la persoana la persoana , asha k va las sa va creatzi propria morala shi intzelegere din aceste vorbe . Trecand la ceea ce vroiam d fapt sa scriu in articolu' acesta ar fi sensu' vietzii , ce este , care este , cum este , d c este shi cum il realizatzi . Dk lu-am lucruriile doar la sensu' propriu , sens inseamna directzie , dar shi aicea intervine intrebarea , aceasta directzie pana la capat sau ne oprim p undeva p parcurs ? Dk am merge all the way , atuncea directzia ar fi moartea shi ceea ce urmeaza dupa ea , care momentan singura chestie cunoscuta shi dovedita e k o sa te manance viermii in pamamnt [ sau poate vrei sa fi incinerat ] . Iar acest sens in viatza e cel mai ushor d atins , pt k nu exista om sa nu-l fi atins . Trecand la sensu' d planificat , la aceea directzie in care ar trebui sa ajungi undeva sa opreshti p parcurs , ar fi o chestie probabil profesionala sau materiala , pt k altceva nu-mi inchipui ce ar fi . Iar dk lu-am problematik la sensu' sensului figurativ d-am peste chestiile sentimentale . Multzi sustzin k sensu' vietzii ar fi iubirea , care o daruieshti shi p care o primeshti , dar momentan nu cred in chestiile astea [ poate o sa ma loveasca shi p mn odata ] . Dk imi aduc eu bine aminte am mai abordat eu un post cu o problematik asemanatoare asteia shi concluzia d moment ar fi k sensu' vietzii e pt fiecare individ in parte unul diferit , adik unii vor iubire , altzi vor sa afle c urmeaza dupa moarte , altzii cauta sensu' in diverite divinitatzii shi culte religioase shi nu numai , altzii cred k sensu' vietzii sunt banii [ practici oameni astia ] , altzii vor multe femei , bautura shi distractzie shi tot asha mai departe . Eu unu' sunt realist shi nu pot spune k mi-am gasit un sens al vietzii , dar vreau putzin din toate , pt k cred k asha e cel mai bine , pt k cel putzin pt moment avem parte doar d o viatza , doar d o shansa , deci d c nu sa incerci cat mai multe in aceasta viatza , sa nu urmaresti un scop sau un sens important shi mare , sa te bucuri putzin din fiecare . Adik dk cautzi iubire , le neglijezi p celelalte bani , prietenie , distractzie shi altele , dk vrei bani , probabil n-o sa ai parte d o iubire adevarata , d prieteni shi d o viatza simpla shi amuzanta shi asha mai departe . Asha k incerc sa gust cate putzin din toate aceste placeri ale vietzii , nu ma hazardez in urmarirea unui singur sens , eu vreau toate sensuriile .. shi cu putzin shi putzin se face mult . Unii vad distractzie d a merge intr-un club sa sparga milioane p bautura , femei shi sa se de-a mari shi tari , eu prefer sa calatoresc , sa vad un orash , sa ma plimb shi sa ma simt bine cu persoanele care imi plac mie . Nu vreau sa vada altzii k eu ma simt bine , pt k simtzu' d bine e doar al tau , unic shi personal , nu treb sa vada totzi , eu cred k dk te simtzi bine curatzand un cartof , atuncea fa-o , pt k e placerea ta , indiferent d ceea ce cred shi zic altzii . Fiecare suntem proprii noshtri stapani , dar in ziua d azi sunt putzini care sunt in stare sa fie proprii lor stapani . Shi revenind putzin la sensu' vietzii , ideea cred k e sa nu regretzi nimik din ceea ce ai facut , pt k treb sa existe shi lucruri bune shi lucruri rele , bucura-te d cele bune shi invatza din cele rele shi fa ceea ce crezi tu k e bine , apreciaza persoanele care chiar sunt d treaba , d incredere shi itzi ofera o companie placuta , indeparteaza-te d cei care nu merita shi nu's p aceleashi unde d ideei cu tine . Ok , nu shtiu dk postu' asta e prea reushit [ din punctu' meu d vedere este ] , dar macar am incercat , am incercat sa explic ceva inexplicabil , dar incercarea moarte n-are , asha k am o scuza buna . In final , va zic atata " Traieshte clipa " .. e cel mai bun sens al vietzii , pt k cel mai bun sens al vietzii e viatza propriu zisa .
THEO

No comments: