Thursday, January 31, 2008

Blogo mania

K orice chestie aparuta d prin alte meleaguri mai insorite , fenomenu' blog a ajuns d catziva anishori shi prin a noastra tzarishoara mult iubita . Da am un blog [ chiar doua ] .. no shit , chiar nu se observa chestia k ash fi avut eu bloguri [ nu mi se pare un subiect d lauda k am bloguri shi nici nu ma consider mare blogger shi nici nu particip la intruniri d blogarashi mici shi simpatici ] .. shi da critic ideea d blogging a majoritatea asha auto-denumitziilor blog-ari d p la noi pt simplu fapt k marea lor majoritate sunt nishte pamfletzei , looseri , proshti , anti-sociali shi teribilishti notorii [ ma refer shi la fete aicea , sa nu se simta excluse ] . Am expus in acest post cateva filmuletze a 2 realizatori d eminisiuni din televiziunea d p la noi [ ale caror emisiuni imi plac shi le apreciez ] cu pareriile lor despre fenomenu' d blog . In primu' rand vreau sa zic ks d acord cu Mircea Badea shi pareriile lui [ dk ar candida la preshedinte eu l-ash vota ] , care critica ideea d generala d blog prezenta p ale noastre meleaguri . Mi se pare normal sa critice bloguri precum Zoso sau altzi d genu' care sunt genu' d oameni kre ishi iau mult prea in serios hobby-ul d a blogarii . Adik , chiar sa auzi ceva d genu " Am renuntzat la blog k sa am timp pt prietena shi pt amici . " , nu itzi vine sa zbori creieri cu-n topor cuiva kre ar scoate asemenea gogomanie din gura . Oameni buni , nu inseamna k dk ai blog eshti mare branza , pt k orice creatura umana cu acces la internet poate face asha ceva , nu e nimik deosebit shi special . Iar acele bloguri care sunt in topuri [ cele mai citite , cele mai colorate , cele mai magice shi mirifice ] sunt nishte porcarii ale unor oameni kre se plictisesc in propria casa cu propria viatza shi vad internetu' k o sursa nelimitata d socializare in masa . Aceste bloguri extraordinare kre apar p la totzi prin liste la "ce bloguri citesc" care cei pasionatzi d fenomenu' blog shtiu despre ce ratatzi vorbesc , sunt acolo sus in topuri pt reclama exagerata kre shi-o fac shi numar invint d oameni p care ii puna in fund doar pt k blogu' lor sa fie listat prin cat mai multe locatzii ale acestui spatziu virtual , minunat shi interactiv numit internet . Eu nu mi-am facut blog k sa fiu in pas cu moda sau k sa par mai interesant , eu am facut blog k sa-mi expun pareriile undeva , pt k ce nu se noteaza undeva se pierde . Eu nu o sa pun piesa care o ascult d dimineatza la cafea shi nu o sa povestesc o zi banala shi normala din viatza mea . Majoritatea transforma blogu' intr-un jurnal online , dar mie chestia asta mi se pare penibil , dar asta e rezultatu' unor copilashi lasatzi in voia sortzii in fatza pc-ului shi care neavand mare lucru d viatza sociala povestesc tot felu' d aberatzii , tampenii shi prostii strict personale p un blog , totu' din nevoia d teribilism . Ascultatzi-l p Mircea Badea k zice bine ce zice omu' .. dar k sa-i dau o explicatzie pt faza cu blogurile este exact o replica d a sa " Traiesc in Romania shi asta imi ocupa tot timpul" . K toate tampeniile shi prostiile crunte din Romania , printre kre shi fenomenu' d blog capata o versiune locala cu specific traditzional shi realizat d pesoane cu un grad d IQ apropiat d valori negative . Cam atata pt azi dragi auto-intitulatzi blogeri care suntetzi voi p aicea , va recomand sa va holbatzi la filmuletze , se merita .



THEO

No comments: