Friday, January 18, 2008

Diary of a madman

Aaa .. pai .. am zis sa ma bag shi eu in seama p aicea , k asha ar fi frumos . Zile nashpa soarta mi-a rezervat in ultima vreme , nimik fun shi parte k deobicei d prostie , egoism shi "interesu' poarta fesul" , chestiile devenite mult prea banale k sa-mi mai pese d ele shi sa le mai critic . Sa incep acuma sa va explic k eu nu critic shi nu arat cu degetu' , se poate rezuma la ce fac eu la termenii d "critica constructiva" shi relatarea cat mai generala a lucruriilor care le vad in societatea noastra . Puteam foarte simplu sa spun cat d adevarat , cat d inteligent , nemaipomenit , ce gandire profunda pot eu sa am shi kt d smecher pot fi eu , dar nu ma prea incanta shi pasioneaza lucruriile d genu' . Ca o chestie , cred k generala , e mai de intzeles cel care nu are multe principii despre viatza shi actzioneaza haotic shi in funtzie ce i se pare p moment , decat cel care are multe shi colorate principii , dar p care nu le aplica , pt k de la vorbe la fapte e o cale [ mult prea ] lunga . Totzi avem principii [ sau macar asha ar trebui ] oricat d mici , stupide shi puerile or fi ele , dar catzi dintre noi le respectam , pt k noi oamenii suntem o specie foarte perversa shi egoista , pt k interesu' propriu e mai presus d umilintza , incalcarea principilor , bani , prietenie , incredere shi tot felu' d chestii [ roz shi pufoase ] d genu' . Probabil la unii instincu' d supravietzuire e mai mare , deshi nu suntem animalutze in jungla shi nu trebuie sa fugim d lei shi hiene shi sa facem cine shtie ce ritualuri k sa ne inmultzim shi nici in apa nu avem crocodili . Stau shi ma gandesc , oare chiar merita sa fi "om" cu cei care nu sunt "oameni" , pt k dk reproshezi , superi , dk intorci faptele nashpa cu aceashi moneta , deranjezi , ce ar fi sa-i dai draqului p totzi , pt k pan' la urma nu treb sa facem p Jesus shi sa incercam sa aratam cale buna fiecaruia , k pan' la urma tot e legea junglei , traim intr-o societate unde sa fi de treaba e echivalentu' la a fi luat d fraier . Acuma k tot m-am legat d religie , ma gandesc k Jesus a fost cel mai "fraier" om ever , a incercat sa arate fiecaruia calea cea buna , i-a ajutat , a fost d treaba shi ok , dar pan' la urma s-a ales biciuit shi crucificat , deci copiilashi luatzi aminte , dk faci bine dai d rau , pt k la majoritatea oameniilor dk le faci bn , instincu' lor primar shi barbaric le spune k "sa mushte mana care l-a hranit" . Dk ne gandim , la un amarat d caine , dk ii dai d mancare shi eshti bun cu el te respecta shi da din coada , la fel shi la oameni pan' aicea , dar d aicea apare diferentza , pt k dk numai ai ce sa-i oferi cainele o sa itzi stea alaturi , in timp ce un om [ probabil ] se duce in alte locuri mai insorite shi vesele . Sa-mi zik cineva k nu e asha shi k nu am dreptate ? Ma rog , referindu-ma la cei care privesc dincolo d aparentza proprie a termenului de "caine" shi "om" shi mai mult d cea figurativa . Dar ideea ar fi sa ramanem indiferentzi la toate aceste chestii , sa le luam drept k mishtouri ale soartei shi k poate totushi traim intr-o lume plina d hiene care ranjesc shi sa incerci sa fi tu leul d printre hiene . Ok , dk a-tzi intzeles ceva din postu' asta , reactzionatzi , dk nu , sa fi-tzi sanatoshi shi iubitzi .
THEO

No comments: