Tuesday, October 9, 2007

....escu


Mah va promit ca asta e ultimul post anti-comunist. In ultima vreme chiar mam obsedat de chestia asta. Mam gandit mult la viatza oamenilor aia care sa sfarsit cik pentru libertate si democratzie si daca ne gandim bine......Nici acum nu stim daca am scapat de securistii astia...de fostii kgbisti.........A studiat careva dosarul lu Bas-ESCU..... De Constantin-ESCU nu zic nimic ca ala a fost si la propriu si la figurat un tzap ispasitor:P.Dar tovarashu Ili-escu a fost dupa parerea mea mai rau decat marele escu......Ceaus-escu. Nush cum dreaq am nimerit la magazin si vroia taicamiu sai iau ceva cogniac ceva blablabla si mia sarit in ochi ceva de la alexandrion grup.......O imitatzie de cognac numita "...escu". Normal ca am luato cu toate ca de la taicamiu aveam alte instructziuni....wtw......Si uite asa am ajuns acasa si iam aratat lu tata ce am luat.....Shauu a ras si a zis ceva de genu de ce se numeste escu?......Si eu am zis de la impuscatu saracu impuscat......Si el a zis ca daca e asa totzi sunt escu daca te gandesti....Tozte fosilele astea:P....Oricum ideea e ca tata mia deschis capu si dupa aia a zis ceva in stilul lui propriu: "asta e terminatzia numelelor la excroci"......Acum daca va cheam popescu sau ionescu sau cine stie cum nu va simtzitzi fratzilor a fost in gluma......acest post e dora un pamflet si nu subliniez intzelesul literal al acestui termen "escu" ci doar cea leagat de politica asta de kkat facuta de mumiile astea de comunisti..........Doamne nu mai mor......Macar daca nu se grabesc sa moara sa deschida careva dosarele alea ale securitatzii.....Sa se faca publice.......Ca am avea tot dreptul si ar fi floare la ureche:P....AAAAAAAAAAAA....Si inca ceva......Sa se introduca si pedeapsa cu moartea.....Cu toate ca pentru unii ca iliescu sau generalii aia ramasi in viatza care au ordonat sa se traga in multzime ar fi prea putzin totusi sadisfacator.....Pacat ca acum mancam cacat ca am fi civilizatzi ca iam zis si lu dorel.....Vai mama lor ce as fi vrut sa vad intro piatza publica cum il trag pe Iliescu pe roata sau cum il schimgiue pe un Stanculescu dala la 80 de ani asa......Park ai avea sufletul un pik mai impacat si totusi nar spala nici un pic sangele acelor copii care au murit pentru asa zisa libertate:P




1 comment:

hybrid4u said...

dudes... propunere. macar asa poate ma saluta si theo the mean and evil guy :-W

http://serj.haipa.ro/2007/10/10/blog-fest/#comments