Thursday, October 25, 2007

Campania"Lasatzi copii sa NU danseze"


Eu personal lansez o campanie.......Anume sa nu mai obligatzi copii sa danseze......Lasatzii sa se joace cu masinutze si cartonashe pokemon.......Daca or sa vrea sa danseze or sa danseze si vals si macarena.......Un copil cu inclinatzii spre stiintza sau arta nu o sa aiba niciodata gratzia unu copil care nu stie matematica sau nu face nimic creativ si nefacand practic nimic normal ca are timp sa.......se zbatzuie.....Oricat de simpatic si pozansh ar parea un copil care danseaza lasatzii.....Le distrugetzi viitorul de "oameni mari" obligandui sa danseze la cine stie ce nunta sau cine stie pe unde......Nu ajunge nici o pustoaica/pusti din Romania Beyonce Knowles sau Jenifer Lopez sau Michel Jackson....Deci chiar nare rost........Daca ai fratzior mai mic sau un fiu/fica amintestetzi de vorbele mele......Cand va fi mare vei prefera sa fie un om de succes sa ai de la cine imprumuta bani nu un vagabont care viseaza la dansuri si sa vina el sa imprumute de la tine......Deci......Eu zic asa......LASATZI COPII SA NU DANSEZE!......Al vostru nimeni de nicaieri-adik eu costin- va saluta.Ne auzim...La urmatoarea aberatzie:)

8 comments:

freeth said...

Am inteles ideea , te cred ca esti impotriva sensului acelor de ceasornic , nimanui din tara asta nu-i place ceea ce are in jur . Impotriva sistemului..da, toata lumea, mai putin cei care fac parte din el. Dar cu tiganii ce ai ? a , deci esti si rasist nu ? pai atunci , te cam contrazici cu ideea de 'anti- tot' . nu? Sunt priviti cum sunt priviti si asta ii face sa se poarte asa , eu nici atat nu-i suport , dar nu ma declar a fi impotriva lor . Cine sunt eu ?

mai mult , chiar ai imprumutat cuvinte din limba lor . asta te face cool? mai gandeste- te. gandeste -te ca ei nu sunt o putere in stat , sunt o minoritate. altii sunt cei care ne fac pe noi , cei de rand , sa fim anti...

Anonymous said...

10.000 pt pustiu d mai devreme imblanzitorul d lei...

Constantin said...

Ha ha....Mey copilu' mey suntem anti la cei rong si noroc ca traim in romania si este multe rong......Ce am cu tziganii?.......Ce are toata lumea.........Interactzioneaza tu cu ei.......Eu prefer sami pastrez ce am prin buzunare si sincer chiar nam ce discuta cu ei......Folosesc acele cuvinte pentru ca asta e mediul in care miam format limbajul sis incer chiar numi trebuie sa par cool in fatza voastra pentru ca sunt pentru mine cool in primul rand....Daca o sa ma simnt eu mai in largul meu vorbind ungureste o sa vorbesc ungureste si nu ma fute pe mine ca irit pe altzii sau chestii.......Si daca vrei sa deschidem cutiutza asta a pandorei numita antisemitism hai sa ne uitam la invazia evreilor asupra palestinei si la catzi arabi au omorat ei de atunci pana acum acolo......Arabi care habitau de mii de ani acolo....Ganditziva daca nu mazilea nebunul ala de Hitler atatzia...Credetzi atunci ca ar fi fost vorba numai de palestina?.....Eu nam chef sa fiu mazilit nici de tzigani nici de unguri nici de nimeni........Suna putzin ignorant raspunsul meu si cam simplu dar ganditziva bine ca raspunsurile cele mai simple sunt cele mai bune pentru ca pana la urma cat de deteptzi ne credem suntem totusi niste fiintze atat de neevoluate incat inca ne mai batem ca prostii si maj ink mai sufera de foame si de sete si de boli etc.....Ideea e ca sunt anti dar sunt anti din realizm nu din nevoia de a iesii in evidentza sau ami promova cine stie ce chestii.......Doar ma simnt dator sami impartasesc realismul cu ceilaltzi......Intrebare?......Ai incercat sa fii prieten vreodata cu un tzigan?....Ai lucrat vreodata cu tzigani?.......Te rog taci pentru ca eu ce spun aici spun din experientza.......E trist dar e adevarat:P

Anonymous said...

sa danseze pustiu pe urmatoru cantecel: lama lamaaaa riuuu.cunoscatorii stiu cine sunt eu

Constantin said...

El e....El e:D:D:D....=)))

freeth said...

eu prefer indifernta si punct . te-ai dus prea departe.

Constantin said...

Eu todeauna ma duc departe....Ideea e ca mie nu mi se pare.Dik de ob incerc sa trec peste chestiile superficilae....La voi vad ca e practic imposibil acest lucru:P.

Vlad Barbu said...

Freeth ca sa zic, nu este ok sa fii rasist. Dar probabil ca nu ti s-a furat niciodata nimic. Au patit-o destui, mi-au spart si masina de 2 ori si cand eram la scoala miau furat banii si ceasul. Crezi ca 90% din ei sunt hoti si nu se spala pentru ca nu sunt priviti cum trebuie de restul polulatiei? nu stiu din ce oras esti tu dar cel putin in constanta sunt tigani 'turci' care creeaza foarte multe probleme. nu-ti doresc sa ai ceva de rezolvat cu un tigan deoarece este imposibil. expresia 'nu fi tigan!' pare ceva de-aiurea dar nici nu ar trebui folosita deoarece este foarte greu sa ai asa o gandire.