Monday, October 15, 2007

.....dupa trip...:P[I]

Fusem si noi prin tzara cum planuiam de ceva vreme.....Prima data prin Bukale sa vad unde sta sormea .......Foarte dragutz....Sa bucurestenizat...Asta e nasol......:P....Acolo am dat si de al nostru bun tovarash de liceu Todica care e la constructzii acolo....Shauu nea scos la o bere si un vin in revenge.........De dim am luato frumos spre Brasov.........In brasov toate bune si frumoase......Am tampit la cat de civilizatzi si de treaba erau oamenii aia........O sa vedetzi filmuletzul;)........Dupa cateva ore acolo neam dat seama ca sunt chiar retardatzi fiin asa de treaba:P.Dupa ce neam plimbat bine bine prin zona centrala a brasovului si nu numai am vrut sa mancam ceva.Foamea era prea mare si am hotarat ca se pot cheltuii mai multzi bani si am intrebat pe cineva unde se poate manca mai bine si neau recomandat Sergiana. Local cu specific ardelenesc foarte select totusi mai ales pt niste roackeri cu ghizdane in spate din Constanta. Totusi am fost primitzi f bine si servitzi deasemenea si mancarea.......Mancarea.....Atat spun.....Daia sunt ardelenii asa grasi si frumosi:D.........Faza tare acolo la Sergiana era ca intrau cersetori care mai de care si cerseau pe la mese si ospatarii nu ziceau nimic.....La noi ii impachetau imediat si ii dadeau afara:P......Asa....Am fost dupa si prin Britania......Bere neagra la halba si pamfletzei cu tricouri rock si muzica asemenea....Un fel de Taclale.......Pe la 1 noaptea vazusem aproape tot Brasovul si eram doar de 8 ore acolo.......Am zis sa vedem cand avem personal spre sibiu a 2a zi si pana la urma am luat un personal la 2 noaptea inspre Sibiu........Ca sasa nu mai vazusem sibiul si cine stie........Ajunsi in sibiu ruptzi de oboseala dupa 36 de ore de plimbari am zis hai frate sa cautam cazare.....Ieftina preferabil........Dupa lungi si darze cautari am gasit Emigrantul care nea cazat la un subsol marfa cu 60 de lei camera cu 2 paturi....Ce sa mai vrei.......Cea mai ieftina cazare din Sibiu si o tona de lucruri de facut.........Am iesit pe strazi....Filmeaza aia filmeaza aia si aia si aia....Bla bla....Ni sa facut sete......Mam luat de niste pusti cu plete iam intrbat de un local mai heavy si au zis ca nau si neau luat cu ei in Propaganda iar un local foarte asemanator taclalelor noastre numai ca aici muzica nu era deloc rock...era reaggae si chestii si oamenii mai pamfletzi ca tot ce vazusem la un loc daca pana la urma miau zis si ce gen asculta ei anume FAKE punk.......Adica frate recunosti ca esti faker?...ok....bv......In rest oameni simpli si prea nice.........Retardatzi ce sa le faci.......Pana la urma ni sa facut dor de constantza...Orasul unde tziganii se iau de tine si manelarii comenteaza si lumea in loc satzi explice unde e vreun bar sau ceva nu te duce cu taxiul acolo cu toate ca nui in drumul lor..........Am aflat ca aveam tren la 4.30 de dimineatza si am taiato rapid cu toate ca platisem cazarea:P.........Pula me......Va zic in alt post ce sa intamplat in ultimele 2 ziile in drumul anevoios spre cta si cum am facut foamea.........Acum ma culk ca acum 5 ore si ceva mam dat jos din personalul ala nenorocit si nu mai pot.......O sa urmeze inca un post si un filmuletz cat mai repede sa speram cal scoatem repede pe digital..........Vam pupat si va zic ce am vazut scris pe un tricou acolo la un magazin:D: LA TATI NI-I GREU. =)))

No comments: