Friday, August 10, 2007

Reunire d liceu in miniatura

Am km lipsit cu posturiile mele d p Anti-tot in ultima vreme .. dar dupa intamplariile d aseara am ajuns la concluzia k chiar treb sa postez aicea .. pt k asemenea lucruri [ aparent marunte ] chiar se merita shi au darul d a-tzi reamintzii d trecut shi d acele zile ale liceului care incet incet se trec in acolo intr-un coltzishor intunecat shi uitat al memoriei , dar asemenea intamplari k aseara , pastreaza vii acel trecut al vietzii d liceu . Sa trec la o mica istorisire la ce am facut .. deci .. aseara am dat d aproape toata gasculitza care umblam in liceu . Am inceput printr-o plimbare cu Adela p faleza .. apoi o discutzie cu Bogdan shi un amic de-al sau despre planul pt a merge la munte . Apoi am fost cu Costin la Stely in cartier [ Inel 2 ] unde am mancat o shaworma shi am mai vorbit , intre timp dadusem shi d Anto . Dupa am venit in cartier la mn , a venit shi Pisik shi am stat la o vorba/tzigare/suc . A fost asha .. o mica reunire d liceu .. in cateva ore am dat peste cei cu care ne-am petrecut anii d liceu . Ca factori d amuzament am vazut in cartier la mine un boschetar p la piatza care aplauitand tzipa " show must go on , show must go on !! " shi un alt nebun care taraia p strada un frigider stricat .. peisaje pitoreshti intr-o Romania a anului 2007 . Revenind la faza umblatu' dupa ex-colegii , care a fost ideea lu' Costin [ cred k asta a vrut sa fie cadoul d ziua lui ] a fost ceva .. ne-am demonstrat noua .. k dk vrem sa-i vedem p totzi cu care umblam inainte o putem face .. shi ieri chiar am facut totul intr-un interval scurt d ore .. cei drept pretzul a fost .. mult mers , multe tzigari fumate shi mult suc .. dar ce nu facem noi pt prieteni .. friends will be friends .. adevarata vorba celor de la Queen . Totu' este sa vrei .. d putut e foarte ushor .. dk exista vointza .. exista shi realizari .. shi asha mai departe .. right to the end ..
by THEO

No comments: