Wednesday, August 22, 2007

Raiul nostru , iadul altora ..


Citand din versuriile melodiei "Aproape de voi" a trupei Cargo .. In seara asta vreau sa beau , sa uit d orice 
nevoi , sa sparg paharul shi sa zic , sunt acum aici cu voi , nu stiu cat timp mi-a mai ramas , dar vreau sa mi-l petrec cu voi , care mi-atzi fost alaturi la bine shi la greu .. poza asta e pt voi . Cel putzin eu vad in poza asta banala in care apar doua beri Ursus [ nu conteaza marca ] .. vad un fel d .. un ceva .. o chestie .. o unire acolo .. o semnificatzie , un simbol , o metafora , o asemanare , k totushi .. noi suntem alaturi .. noi astia ciudatzei .. noi care facem lucruriile in felul nostru , noi care traim viatza cu bani putzini shi cu distractzie multa .. noi astia cu heavy metalu' , care incet incet devine underground [ cum spune cineva ] .. noi .. pur shi simplu .. noi ashtia putzini shi adevaratzi . Fie ..ma apuca shi p mn , simtzeam nevoia d a zice asha ceva . Ma uitam la poza asta shi mi-a trecut aceasta idee prin minte shi am zis sa o dezvolt aicea . Pt k lumea noastra , ciudata , bizara shi d neconceput pt 
multzi altzii e modul nostru d 
viatza .. pt k ce pt majoritatea ar fi un calvar , un iad , pt noi e raiul .. lucruriile simple , banale , aparent fara rost , ciudate , bizare , dar care noi le intzelegem shi le procesam intr-un alt sens .. poate pt acest simplu fapt vedem lumea intr-un mod diferit fatza d restu' .
by THEO

1 comment:

Anonymous said...

ma simnt onorat frate...mai citat;).........fratzioare asta asa e......cum zicea bucuresteanu ala din vama.....mai bine distractzie multa si bani putzini decat bani cacalau si nu stii ce sa faci cu ei........nu suntem alcoolici dar berea si tutunu pt noi......niste vicii eftine ne uneste si ne lasa sa fim asa cum vrem noi si cum e natura noastra adevarata si ne lasa sa ne distram asa cum vrem noi.......