Monday, August 27, 2007

Intercultural friends.....

Ca de ob fetele astea fac cunostintza cu totzi ciudatzii de prin turcia si arabia si ajung iar sa cunosc toate ciudatzeniile de natzii........Aseara am baut cu niste arabi din state.......Foarte intereseant mai ales ca erau la a2a sticla de de johny plimbaretzu'.........Sa vezi ce discutzii ies cu niste dastia care nici musulmani buni nu sunt ca sa zici ca sunt inchisi si nu fac aia si aia si aia si nici deschisi la alta cultura totusi nu sunt.........Norocu meu pentru ca chiar ma plictisisem de ciudatzii din romania:P............Oricum imi lipseste Brasovu si sincer vreau sa scap de distractziile supereftine si nonpractice.........Noroc ca o sa vina instructzia acum:D..........AAAAA.....Vroiam sa va mai zc sa va uitatzi dreaq azi la cer ca cik o sa fie marte atat de aproape incat o sa avem 2 luni pe cer....Ca in filmele alea sf de Roddenberry............In seara asta cred ca o sa avem ocazia bejetzi sa facem pe romanticii.....NUsh cat chef o sa am eu cel putzin.......dar......bla.....wtever.........Have a nice night si sa fitzi totodata iubitzi:)

1 comment:

Mystique said...

arabii aia din state...unu din ei zicea ca e din Dubai, parca asa, sau poate n`am auzit eu bine, dar oricum erau amuzanti n`am ce comenta :))