Tuesday, July 8, 2008

Slow ride



Ideea cu clipu' ar fi sa facem cu totzii c zice acolo .. adik "take it easy" .. eu unu' pt vreo urmatoarele 3 luni m-am mutat in Valu' Traian , asha k I'm taking it easy , la aer curat , la tzigari la umbra copaceilor shi [relativ] departe d aglomeratzi orashului . Sunt un copilash fericit k mi-am luat sambata asta bilet pt Helloween d la Sibiu . Prin urmare weekendu' asta o sa-l petrec p tren , prin Sibiu shi prin Sighishoara .. ok .. reformulez .. un weekend ceva mai prelungit . Nu prea am ideei d criticat .. pt k oricum .. eu sunt deshtept , iar voi totzi restu' suntetzi nishte proshti , deci clar n-are rost sa mai explic shi sa bat tastatura degeaba .. asha k sper sa va invatzatzi fiecare in parte lectziile [pretzioase] d viatza shi poate astfel ve-tzi realiza ceva sau [foarte probabil] k nu . Apropo d melodie .. melodia asta era shi prin Family Guy .. shi maimutza aia care o avea Criss in dulap [the evil monkey] .. cand plecau totzi d acasa .. itzi facea un joint shi asculta chestia asta .. deshteapta maimutza .. nu-i asha ?
THEO

No comments: