Sunday, July 6, 2008

Simplu....




Viatza mi sa simplificat.Am urmat sfatul unei mari filozoafe ale acestei vietzi contemporane [care din intamplare a avut parte de aceiasi educatzie ca mine] si am inceput sa nu mai judec lumea. Sa nu mai judec inseamna sa numi mai pese si in cazul in care nu ma calci pe bataturi intrun mod mai personal esti in sigurantza. Furia mea e prea cunoscuta si care nu ma cunoastetzi nu incercatzi ca nu se merita. Statzi la locul vostru daca nu vretzi sa va pun eu. Acum singura treaba care ma intereseaza e sa fac banu si sa traiesc viatza asa cum vreau eu cat de cat in paralel cu ce sunt obligat sa fac, obligat de civilizatzia asta bolnava si ilogica. Dar lasa ca o sa cresc eu mare.
Prin postul asta vreau sami cer scuze pentru absentza mea indelungata atat de pe net cat si din vietzile voastre. Mam intors, cat de cat schimbat si cu chef de viatza. De filozofii nu mai am timp acum.Cum vam spus nu mai judec lumea in schimb cand voi fi deranjat de ceva voi scie asa doar de dragul conversatziei si mai ales ca lupu'si schimba parul dar naravul ba. Pa pa.

1 comment:

Mystique said...

wb dude. sa fie intr-un ceas bun vorba aia ;)