Tuesday, March 18, 2008

Sfarshit d weekend

Se roaga lumea d mn sa scriu p blog pt ks o vedeta [ mondiala ] shi viatza fara poveshtiile mele nemurituare shi atractive shi orgasmoforice , nu ar avea pic d sens shi culoare [ glumesc .. dar era dragutz sa se intample asha ] . Am fost duminik asta dupa cum zisei eu anterior la Costin sa-i fac o vizita la ganizoana in Mangalia . Am plecat cu Mady cu trenu' .. deshi initzial era ideea sa plecam mai multzi [ dar altzi au avut alte planuri ] . Ne-am luat bilete shi ne-am urcat in tren d 2 vagoane , echipat corespunzator dupa mn cu coca [ nu cocaina , ci mai putzin halucinantul sau frate , Coca-Cola ] . Frumos , romantic , dragutz , pufos shi roz drumu' inspre Mangalia datorita lu' Mady , nu datorita peisajului sau conditziilor excelente oferita d compania noastra natzionala d transport ferovial . Am ajuns in Mangalia .. shi am inceput cautarea garnizoanei lu' Costin .. pan' la urma dupa un telefon dat d informare am ajuns . Costinel era in uniforma caramizie , cu bocanci shi cu multe poveshtiri d expus . Nu-i pot rapii satisfactzia d a va povestii el insushi [ cand se intoarce ] toate experientzele traite p acolo shi va garantez k are ce povestii shau cu varf shi indesat shi k e foarte interesant .. dar pt asta ashteptatzi ink vreo 3 saptamani pan' are shi shau prima permisie . In kre permisie treb sa facem macar o betzie shi in kre sa mergem in Vama Veche d 1 mai shi sa ne simtzim roacheri metalari shi nenorocitzi kre estem . L-am lasat p Costin shi am luat-o back la gara sa prindem trenu' back home .. am fost fugarit pan' acolo .. k dk era dupa mine faceam drumu' in 2 ore , nu in juma d ora .. dar ce sa fac .. ma sacrific shi eu .. uneori trebuie . App .. deshii treb sa ne intalnim in Mangalia cu restu' kre trebuiau sa fie .. au plecat mai devreme .. shi tot n-am dat d ei .. au plecat mai devreme shi din Ctza shi din Mangalia .. aiureala dom'le .. frustant , dar fie .. trecem peste , nu conteaza . D data asta am nimerit un tren mai dragutz .. cu conditzii mai umane .. am tras un pui d somn reciproc [ dk se poate spune asha ] . Apropo d faza asta .. cat d frumoasa poate fi o fata cand doarme .. nu ma refer neaparat la prima nenorocita faza kre imi vine in minte , anume k tace :P [ idee venita din partea intunecata d minte a mea , the evil Dorel side , sa zicem asha ] .. ci partea k e cu ochii inchishi shi e linishtita shi are un zambet subtzire .. kre ar inmuia inima shi unui demon insetat d sange shi violentza venit din adancuriile intunecate shi satanice ale iadului .. ok .. ideea e k e foarti fain faza in sine . Am ajuns back in Ctza .. era deja intuneric shi cam frig .. am lasat-o p Mady la 43 in statzie shi eu am luat-o p jos pan' acasa .. doar eu , o sticla d Coca-Cola shi un pachet d Lucky Strike . A fost o zi aproape perfecta [ perfecta era dk mureau dumink asta totzi tziganii shi ungurii shi lua Faru' campionatu' , asta e , cu alta ocazie surplusu' asta ] .. petrecuta cu oameni speciali [ in numar d 2 .. da , nu's o persoana foarte sociabila , shtiu ] . Km atata pt azi dragii mei copiilashi , pan' la alta povestioara dragutza shi pufoasa shi mai ales roz , sa fi-zi cumintzi shi sa mancatzi toate legumele din farfurie .. altfel Satana o sa va manance creierii .
THEO

No comments: