Monday, March 10, 2008

Asta nu e anti

Postu' asta e ceva ce nu ar treb sa aibe loc p ANTI TOT .. nu e in raza d ideei shi pareri kre se invart in juru' acestui blog . Pt k aici , acuma n-o sa crit ceva .. o sa recunosc k m-am inshelat shi k nu treb sa generalizez shi k e nevoie decat d cineva dintr-un amalgam d oameni . Oricat nu-mi place mie sa recunosc k am greshit treb sa recunosc k am bagat o persoana in oala cu toate cele .. shi k pan' nu cunoshti p cineva bine , nu ar treb sa generalizezi . Eu , adeptu' unei catalogare din prima vedere , eu , acel kre nu prea are multe pareri bune despre aproape nimeni , kre nu-mi schimbam prima parere aproape deloc despre o persoana , mi s-a demonstrat k nu-i asha . Dar poate nu-i asha .. e relativ .. k o floare intr-o multzime d buruieni n-o sa faca primavara .. pan' gaseshti floarea d mananca buruienile . Cred k ideea ar fi sa gaseshti floarea din adunatura d buruieni .. cautarea e grea shi anevoiasa .. dar intr-un final se merita . Ok .. probabil nu s-a intzeles nimik din postu' asta .. dar sincer nu-mi pasa .. intzelege cine poate , nu cine vrea . Incepe sa nu-mi mai pese sa critic [ prea mult , nu va agitatzi ] .. observ k atunci cand tzie bine nu ai chef sa critici , nu-tzi mai pasa d ce fac altzii .. sau poate nu .. depinde d chef shi d moment . Noi oamenii , ce fiintze crude suntem , traim mult dupa vorba " sa moara shi capra vecinului " shi cand avem sacii in carutza nu ne mai pasa d tampeniile celor din jur .. poate mai bine asha , poate nu .. ramane d vazut . Cred k e printre putzinele posturi in kre nu critic o masa , o categorie d oameni , asta e un post in kre va zic sa da-tzi o sansha , k poate in acel amalgam d oameni se afla cineva kre nu merita deloc catalogat la fel k restu' .
THEO.

No comments: