Saturday, December 29, 2007

Critica de la un cinefil experimentat:P


Eram aseara la Liviu si dupa o partida de sah si jumate de sticla de vin am deschis inca o sticla si am zis hai sa vedem un film....Neam gandit noi si am ajuns la concluzia ca nu am vazut vestitul fil....Care a luat ochii si la Cannes si la Oscar siii.....e romanesc:)....Si am luat....Ala cu saptamini zile siluni ca nu mai stiu cum ii zicea exact;)).Si lam vazut si am adormit asa fara parere de la vin cred ca.....Bun vinu ala;;) si.......A doua zi de dim aveam impresia ca nu lam vazut pe tot....Si am facut un rewiu asa si miam dat seama ca lam vaz pe tot si ca ....E un cacat si jumatate:P.Singura chestie care a socat lumea e faza cu avortul si de ferocitatea cu care se trata aceasta problema.In rest.....CACAT.Cu c si a si c si a si t foarte MAAAARE:P.Stitzi ca de ob ma mandresc si laud ce e romanesc si de succes si mai ales la asa nivel in afara:P.Dar asta nu merita.Atatea momente de liniste fara sens si atatea personaje si replici fara noima doar asa sa fie filmul mai lung si atentzia la detalii......Asta a observat sormea ca aia se cearta o ora la hotel acolo si pana la urma nici nu plateste si nici nusi mai ia buletinu.Vorba lu sormea in filmele americane si nu numai itzi arata bacnota aia dei vezi si cosul lu Washington de pe nas:P.Deci cu sigurantza nu merita Mungiu asta nici un cacat.Nu zic cu rautate,zic cu obiectivitate si impartzialitate.Al vostru cinefil inrait care todeauna vede filmul care trebuie si critica filmul care la vazut,Costin;).

No comments: