Friday, June 22, 2007

Aparentze ..


Incepand d la banalul hobby care il treci p un cv cand vrei sa t angajezi .. scrii acolo muzica rock .. mi s-a spus k din start ai o bulina neagra , d c ? .. pt muzica kre o ascultam sa fim tratatzi altfel d unele persoane .. fie nu-i concludenta faza .. Alt exemplu ar fi la facultate , ma duc eu azi la un examen [ k a treb sa ma trezesc la 6 , bleahh ] .. stateam eu frumos acolo printre ultimiile banci ashteptand sa inceapa examenu' shi profa cik dk sunt d p sectzia asta .. cei drept n-am avut nici o prezenta semestru asta .. dar nu eram totushi singuru' in situatzia asta , dar doar d mn s-a legat .. nu k ar fi nu shtiu c chestie , dar e o mica doza d neincredere oferita probabil d aspectu' meu .. oamenii sunt judecatzi dupa aparentze .. shi culmea k eram imbracat normal .. fara tricou negru cu nu shtiu c trupa .. dar fie ciudata faza .. m-a lasat putzin rece . Cel mai clar exemplu' ar fi fazele cand auzi tot felul d discutzii p strada .. baiatu' tu eshti roacher ? .. voi betzi sange shi va da-tzi cu capu' d peretzi , voi crede-tzi in Satana ???? .. ce raspuns sa le dai .. orice raspuns direct la astfel d intrebari le dai o satisfactzie kre mintziile lor stupide o proceseaza in avantaju' lor , k vai ce shmecher e el k a avut tupeul sa se ia d un rocker .. cel mai frumos ar fi sa le zici cate ceva d mamele lor slinoase .. Nu's eu marele fun d a da din cap p rock , dar macar noi dam din cap , manelistii , houserii shi genuri d din ashtia dau din fund .. fiecare da din ce gandeshte .. fie .. probabil nu-i cel mai interesant subiect d abordat , dar altceva mai bun nu mi-a trecut prin minte .. THEO [dorel ]

1 comment:

musetzel said...

phoai dady.........si u nu ai luat examenu............sa-ti fie rusine fata de fiica-ta adik io.......