Sunday, June 24, 2007

cand port tricouri albe va uitatzi la mine ca la un cocalar imputzit iar cand sunt negre ca la un rocker imputzit


De ce sunt romanii asa de......interesatzi de problemele altora.........in loc sa se uite fiecare in sacosha lui se uita la aia din jur........gandestete ce nu ai tu...nu ce nu are ala de langa tine. Si nu mai barfitzi fratzilor asa mult. Nu duce la nimic bun barfa. Oricum asta e samantza noastra.....originala....de cand a futut primu roman o dracoaica[locuitoare a daciei sau traciei:P]. Avem si vorbe care atesta chestia asta......"vorba multa saracia omului". Sa gandit careva bah eu vorbesc mult si sunt sarac........roman adevarat omu cu pricina.......si sarac a ramas si nici na tacut, probabil a mai facut proverbe ca la asta suntem buni. Stim ce nui bine si facem. Hai sa va spun si o intamplare de azi, o duminica monotona ca toate duminicile din viatza noastra. Treceam prin parc pe la Mircea si ma duceam acasa ca tot omu. Pe o banca vreo 5 pustoaice emo. In timp ce treceam eu pe langa acea banca nepesator trecea si un cocalar, un iubitor de tzigani cum gasesti pe toate strazile cu vreo 3 pizde dupa el. Se stramba ca totzi dracii si si facea ultrastiutul semn cu mana care simbolizeaza rockul la manelisti. Eu nervos, pe moment nam putut decat sa ma izbezc in el doar doar sa cada. Sa uitat shauu la mine mirat. Nu se prindea care era faza. Eu veneam de la plaja si naveam nici urma de rock pe mine.....doar sufletul miera negru ca pana si adidashi erau albi:P. Eu ca comentariu genial adresat la pustoaicele alea pe care cred ca leam speriat eu mai rau a fost: "Cand mai face careva asha facetzi si voi asha: [vedetzi imaginea]. Dupa care am plecat frumos si lam sunat pe Dorel care se int cu Pisica cu scopu de ai baga mintzile in cap, bagaiash o palma dupa ceafa si lu ala ca numai dobitoci cunosc si eu.

No comments: