Friday, July 13, 2012

Inca un motiv pentru a-mi cumpara o mitraliera

    Astazi m-am lovit la figurat de birocratia de proasta speta de la noi. Aveam nevoie pentru angajare de o dovada de la facultate ca sunt licentiat de studii superioare, aici punctand ca am terminat socotelile cu facultatea de aproape o luna. Dar nu, ma duc la secretariat, le explic situatia, ca am nevoie in dosarul pentru sustinerae unui concurs pentru o institutie de stat , si ca pe langa cazier, aviz psihologic, fisa medicala etc mai am nevoie si de o dovada de la facultate, nu diploma in sine, nu ca aia ti se elibereaza abia peste 3 luni si mai departe, dar de o amarata de hatie pe care sa scrie ca prapaditul X a sustinut/luat licenta si ca aceasta este in curs de stat sa se depuna praful pe ea printr-o camera obscura la minister sau ceva de genul. Dar nu nu nu nu si iarasi nu, nu se poate, nu e legal, nu pot, asta mi s-a spus. Deci concluzia penibila e ca dupa ce termini o facultate, si de stat, ca probabil la Spiru si Cantemir imi dadea si dovada ca's astronaut vampir si jumatate robot, dar nu, legea si mersul hartogariilor in Romania te obliga ca dupa facultate sa-ti iei fortat o vacanta, sa nu te buna Sfantu' Asteapta sa incerci sa te angajezi in domeniu ca nu e graba, e timp.. a dracului de treaba.

No comments: