Saturday, May 2, 2009

Sunt un visator


Imi numar iarasi pasii, pe drumuri neumblate, alt rasarit, prin locuri uitate. Merg pe o carare ce nu are sfarsit cu o dorinta in suflet, sa ajung la infinit, nu am de gand sa ma opresc, Pamantul roata sa-l ocolesc, sunt ratacit in visele mele. Cred ca cel mai frumos vis este acela care nu se indeplineste niciodata. Ar fi un fel de Mecca, ceva prea frumos ca sa poata fi atins sau poate ca daca ar fi de atins atunci nu ar mai fi asa de interesant. In general visele depind aproximativ in totalitate de propria persoana, pentru ca trebuie sa lupti pentru ceea ce iti doresti, cu propriile ideei si principii. Eu cred ca nu trebuie sa renunti la aceea idee de vis, la acel ceva, chiar daca uneori pare imposibil, pentru ca daca tu crezi ca merita. Chiar daca nu reusesti, ai incercat si ai facut tot ce ti-a stat in stare sa reusesti, desi poate ca doare ca ai incercat si nu ai reusit, dar ai sperat, si speranta moare ultima. Nu poti afirma ca te cunosti pe tine insuti decat atunci cand iti atingi limitele. Caci numai o perioada de criza te poate ajuta sa te autodefinesti. Fericirea ti se iveste cand ai ajuns sa te regasesti in lucrurile ce te inconjoara, pe care tu le consideri utile. Fericirea isi trage seva din suflet si se afiseaza, isi face aparitia cand tu esti impacat cu tine insuti, in urma actiunilor tale, in urma activitatilor intreprinse. Probabil cuvintele mele par goale si fara sens, scrierile mele sunt de neinteles, vorbesc eu aici, dar nu aud decat un ecou. Orice sentiment este la fel ca si noi, muritor, dar visul nu ti-l poate lua nimeni, e doar al tau. Viata e un amalgam haotic de intamplari care ne influenteaza si pe care nu le putem controla, ce n-as da ca amalgamul macar odata sa nu aiba un deznodamant negativ, ce n-as da sa stiu ca viata poate fi ca un desen pe o foaie, sa poti sterge cu guma si sa desenezi la loc ce ai gresit, sa fie totul ca un desen perfect, totul sa fie cum vreau, sa fie totul bine, sa fie aproape de propria idee de perfectiune. Sunt un nebun intr-o lume nebuna, un visator. Frumoasa, dar nebuna, albastra, dar dulce ca o floare, realizez ca totusi e trist in lume.

No comments: