Friday, May 2, 2008

Distractie?Teorie sau fapta?





Chiar conteaza clubul sau muzica care o asculti?Parerea mea e ca daca esti cu tovarasii si prietenii te distrezi oriunde si oricand.Am fost in vama ieri si da Vama Veche mai trista ca oricand asa cum e ea de cativa ani.Mam distrat doar pentru ca am vazut prietenii care nu iam mai vazut demult si am fost cu prietenii cu care nu am mai baut si nu am mai vorbit demult.Acum cateva seri am fost in Twoo.Daca nu era sis si cumnatamiu cred ca muream de plictiseala.Lafel si orice alt bar in care am fost in permisia asta.Daca nu aveam pretenarii langa mine eram un om trist.Deci faceti si voi un calcul.Cat valoreaza prietenia?Cat este nevoie de prieteni?De prieteni adevarati zic.Oricum ma pish pe fitele si arfele voastre si pe cluburile voastre scumpe sau underground sau nu mai stiu cum.Eu sunt un om bogat si cat de cat fericit.Mai bogatul si mai fericitul Costin va saluta.BAGATIVA MINTILE'N CAP!

3 comments:

Disi said...

Da, iar oamenii cu care esti de obicei fac locul in care te aflii sa para placut, foarte placut sau chiar sub orice critica :)

Anonymous said...

Mai bine bagati tu mintile in cap.

Constantin said...

Cineva care nare 2peul sami dea nici macar numele imi zice sami bag mintile in cap....=))).Bei ghertoilor,cand va bagati in zeama cu mine macar facetio cu putin 2peu ca dreptate oricum naveti,cel putzin in fatza mea.Pentru toate taraturile nebagate in zeama si frustrate sexual care dezlipesc eticheta de pe sticla de bere dedicatie speciala commu asta;)