Thursday, February 7, 2008

Proiectu' Romania Trip 2


Nu prea am obiceiul sa scriu despre ce fac eu , dar chestia asta mi se pare interesanta d expus aicea . Cei cu harta Romaniei shi cu liniutzele alea ? Pai sa va explic , cea roshie e dushu' shi cea albastra intorsu' . Primu' Romania Trip l-am realizat cu Costin prin octombrie shi am fost pan la Sibiu shi a fost super bestial . D la Revelion ashteptam acest trip sa-l parcurg , ideea initziala fiind sa ajung la Cluj , apoi au mai aparut orashe in cale . Au aparut orashe k Bucureshti , Brashov , Sibiu , Sighishoara , Cluj [ destinatzia oblogatorie shi mult dorita ] , Oradea shi Iashi , deci 7 orashe mari shi late . Sa va spus planu' mult planuit cu Bogdan . Plecam martzea asta d dimineatza din Constantza cu-n personal pan' Bucureshti Obor , pierdem cateva ore prin capitala , apoi ne ducem la un shau in Regie unde o sa dormim . Apoi d dimineatza luam alt personal spre Brashov . Ajungem in Brashov p la 1 dupa-amiaza , o sa vizitam p acolo , Biserica Neagra , Strada Sforii shi Piatza Sfatului , nishte poze shi o sa bem nishte bere neagra in Britania . P la 2 noaptea avem alt personal pan' Sibiu , unde o sa ajungem p la 6 dimineatza , acolo o sa ne luam cazare la Emigrant , unde am ami stat . O sa recuperam oboseala prin somn shi mancare , apoi o sa luam la picior fosta capitala europeana a culturii . Stam o noapte in Sibiu , vizitam p acolo muzeul Brukenthal , Turnu' Ceasului , Piatza Mare shi Piatza Mica , Stadionu' shi desigur barurile shi carciumiile din zona dupa cum ne este traditzia . A doua zi o sa ne luam talpashitza inspre Sighishoara cu-n alt personal , o sa schimbam personalu' la Ocsha Mica sau in Mediash , depinde d chef , shi o sa ajungem in jur d ora 17 prin Sighisoara . D aicea incepe seria d orashe nemaivazute d mn pan' acuma , deci o sa ne ia ceva sa ne acomodam shi sa ne orientam p acolo , o sa tragem nishte poze acolo , k totushi e orash medieval , cetate and stuff , apoi o sa ne postam intr-un local ceva la o mancare calda shi un vin fiert probabil . Ori la 12 noaptea , ori d dimineatza o sa plecam din Sighisoara cu un accelerat d data asta inspre Cluj . Ajunshi in Cluj o sa stam careva p acolo , o sa dormitam sa recuperam energia pierduta , apoi o sa vizitam orashu' shi sa vedem ce ne ofera inima ardealului . O sa stam 2 sau 3 zile in Cluj , unde vreau sa vad stadionu' lu' CFR shi a lu' Universitatea , apoi vedem ce mai e interesant . O sa facem shi o vizita prin Oradea cateva ore , k tot e in zona . Apoi o sa avem d ales in functzie d banii ramashi sa ne intoarcem acasa , ori prin Iashi , ori prin Brashov , cu acceleratu' in ambele cazuri . Daca e sa a luam prin Iashi o sa hoinarim p acolo cateva ceasuri . Apoi o sa luam acceleratu' back to Constantza . Tot tripu' acesta imi i-a cam 7 zile , iar transportu' in jur d 100 d lei [ desigur cu reduceriile d studentzi ] , plus 30 lei cazarea in Sibiu , plus clasicele tzigari shi cola obligatorii , plus mancarea d supravietzuire shi alcoolu' aferent . Din ce am calculat noi o sa ne ajunga undeva la pan' 400 d lei . Ideea e k nu e scump acest sa zic proiect shi includ in plan multe orashe , multe locuri interesante , faine shi mijto .. shi o sa ma intorc cu o droaie d poze facute p acolo drept dovada shi amintiri . Va sugerez sa incercatzi sa facetzi chestii d genu' , truest me , sunt super faine . Sper sa-mi iasa conform planului shi sa nu mor p acolo k prostu' d frig , foame sau somn :)
THEO

6 comments:

Anonymous said...

Poate ne vedem marţi în tren că plec şi eu tot pe-atunci. Cu vreo 10 rockeri în plus, s-ar putea să-ţi placă mai mult drumul. :D

trinitty said...

aa...de la Oradea trebuia sa te duci la Satu-Mare, apoi Baia-Mare, apoi Suceava, Botosani, Iasi si Piatra-Neamt, si abia apoi inapoi la Constantza :D eu daca as fi putut, asa as fi facut!

Anonymous said...

oo dar ce veste noua
mi se rupe pula'n doua
mai zici de alti bloggeri k posteaza kkturi asta crezi k ii pasa cuiva?k stai la mami la cunostinta?
ba baiete ba nepoate
cunnilingus in 3 acte

Constantin said...

Lasa-mi mah Dorelu in pace....

Anonymous said...

da nu il las nu il las nu il las
mori metalistule de necaz(sa moric la cunostinta de la cluj de necaz)

THEO said...

bai anonimule esti prostu' satului