Sunday, June 1, 2008

Vara p ulitza

Salutare jegoshilor .. Zilele trecute mi-am luat bilet la Artmania , doar pt ziua d 19 iulie , adik la Gamma Ray , pt k efectiv restu trupelor nu's eu tocmai mare fan de-al lor . Partea amuzanta [ relativ ] a chestiei asteia e k o sa stam cu cortu' in Sibiu , adik 3 zile banuiesc , iara apoi cu cortu' prin muntzi undeva , apoi eu ash vrea sa ajung in Sighishoara . Toata tampenia asta o sa fie desigur cu trenu' , cu gheozdanele in spate .. cum e fain . Am stat shi am analizat k vara asta ar treb sa ma duc macar la un concert din asta mai rasarit d roacherime shi satanisme din astea , asha k avand avantaju' k e vorba d Sibiu [ un orash fain ] shi am renuntzat la ideea d merge in Bucureshti la un concert , unde intr-o zi ma intorc acasa shi vorbim totushi d Bucureshti , in care oricum o sa ajung vara asta k vreau eu sau k nu vreau . Dk vom supravietzui cateva zile cu cortu' p munte sau dk n-o sa murim k proshtii feliatzi d vreun tren asta ramane d vazut . Deci ar treb sa iasa ceva relativ fun .. e vara , e cald , e aer curat shi c mama draqului d chestii pozitive mai sunt p acolo , toate astea o sa rezulte in ceva bun [ cred ] . Ira d data asta , dat fiind faptu' k probabil vom sta campatzi in Dumbrava , chiar vreau sa merg cu tranvaiul ala kre merge pan' Rashinari , k tot am ratat ocazia asta celelate datzi cand am trecut prin Sibiu .
THEO

No comments: