Saturday, April 26, 2008

Bloging din armata[I]


Blogareala din armata

Aceasta este prima mea insemnare din ciclul de pregatire din armata.Dupa 3 saptamini efortul este o obisnuintza iar lenea o veche amintire pe care parca nici nu o mai am.Singurul meu gand este la acea indepartata permisie dupa juramint si la felul cum ma voi comporta in civilie dupa ce voi iesii de aici.
Intro seara de Duminica in timp ce fac planton la dragul meu blog de acasa si la ceea ce faceam inante sa ajung aici.Obiceiuri, golanii, baute si trasnai peste masura care aparent vor iesii din obisnuintza mea.
Dragi prieteni armata nu e ceea ce credeti.Daca suntetzi dispusi sa va schimbatzi total viatza si credetzi ca avetzi vointza sa induratzi orice facetzi treaba asta.Daca venitzi pentru bani venitzi degeaba pentru ca in afara ce nu se castiga asa de bine precum se aude motivatzia banului nu mi se pare suficienta ca sa induri ce se intampla aici.O vreme am regretat ca am facut alegerea asta dar mam convins singur sa vad ce se intampla pe parcurs deoarece aici nu mai ai loc de regrete.Atat va spun.In armata nu faci bani.In civilie faci.In armata faci doar muschi, la fizic si la psihic si singurul mare castig din asta e o maturitate poate exagerata.Ne mai auzim.Cu dor de casa si de PC, Costin.[Insemnari dintr-o foaie din caietul de plantoane;)]

No comments: