Thursday, November 29, 2007

Toate la locul lor....

Ce zice dorel e ceea ce zicem de prea mult timp si de prea multe ori....Bla bla bla.....Chiar atzi vrea sa vedetzi un manelar dand din cap pe rock sau un roacker cu mainile in sus si dand din cur pe manele sau house,sau un houser pe rock,sau un rasta pe manele sau,sau,sau.......Etc....Fiecare are conceptzia lui si nush daca ar avea rost sa ne batem capul unii cu altzii pe chestia asta.Oricum parerea mea asta cu muzica e ca se exagereaza prea mult cu calificarile astea gen rocker sau manelist etc. Eu nu ascult muzica nah.Punct.Acum pot sa ma intzeleg bine cu voi totzi ignorantzilor.Si cu noua dreapta ce sa mai zic.A zis un prieten deal meu ca sunt o ceata de incetzi mintali si sincer am cam ajuns si eu la concluzia asta.Daca erau catziva mai rasaritzi mai ziceam da nu prea se gasesc.Cei ca mine stau deoparte si isi pastreaza idealurile pentru ei insisi.Deci concluzie ma pish pe muzica voastra si pe rasa voastra.Orice atzi asculta si orice atzi fi.Prefer sami pastrez impartzialitatea....Cine stie unde dau de aur.Al vostru detzinator de sinceritate apasatoare Costin.

No comments: